יום רביעי, 2 באפריל 2014

מילוי סקרים תמורת תשלום: דירוג אתרי הסקרים הטובים והמשתלמים ביותר בישראל

שמונה בערב, ילדה קטנה מרימה את טלפון החוגה שמצלצל בקולי קולות וצועקת לאביה שצופה בחדשות הרועשות בסלון - "אבא, רוצים לשאול אותך כמה שאלות לסקר". מייד אחר כך מדווחת לסוקר, בחור משועמם בעבודת סטודנט:  "אבא אמר שאין לו זמן אליכם, שהשתי דקות שאתם מבקשים הן אף פעם לא שתי דקות, ושתפסיקו להתקשר אלינו כבר!"
זו הייתה ההתנסות הראשונית שלי עם סקרים בתור ילדה. בתקופת ילדותי נדמה כי מינה צמח ודומיה נהגו להציף את עם ישראל בסקרים טלפונים (או שזה היה רק באזור החיוג שלי?), במיוחד בתקיפות בחירות, ובדרך כלל דווקא בזמן ששידרו את החדשות או כשכל המשפחה התיישבה לארוחת ערב.
נכון שאומרים שפעם הכול היה טוב יותר? אז דווקא בכל הנוגע לסקרים גיליתי שעם השנים המצב השתפר. היום כבר לא מציקים לי בטלפון למענה על סקרים בשעות לא נוחות ועם רשימת שאלות בלתי נגמרת, וללא תמורה. להיפך, היום אני רשומה באתרי סקרים ששולחים לי סקרים על פי פרופיל מותאם אישית, ובתמורה למענה עליהם אני זוכה לתשלום נאה. באתרי הסקרים השונים כיום ניתן לצבור מספר מסוים של נקודות על כל סקר, ואותן פודים בהמשך תמורת צ'ק או תווי קניה, פיזיים או דיגיטאלים, בעיקר באתר BUYME המצוין בו ניתן לבחור לממש את השובר בלמעלה - 900 חנויות שונות!.

בשנה שעברה הרווחתי בין 500 ל-1000 ₪, רק ממענה על סקרים במספר אתרים, וגיליתי שזו הכנסה צדדית חביבה (מי מאיתנו לא רוצה עוד 1000 ש"ח?).


דוגמאות לתווי שי דיגיטאלים שקיבלתי:




מבין תווי השי הפיזים שקיבלתי בעבר:



מניסיוני עם אתרי הסקרים, למדתי אלו אתרי סקרים הם הרציניים, האמינים, והמתגמלים ביותר, ולעומתם, אלו אתרים סקרים מתגמלים פחות ושולחים פחות סקרים. את המידע הזה אני שמחה לחלוק איתכם בדירוג אתרי סקרים זה. 


דירגתי את האתרים לפי המדדים הבאים: תגמולים, תדירות שליחת סקרים, האם קיבלתי מהם תשלום, וזמן הגעת התשלום. הוספתי קישור להרשמה לאתר (גילוי נאות: בחלק מהקישורים הרשמה דרכי תעניק לי מספר נקודות באתר).




מייסקר (myseker)
תגמול: הנדיב ביותר. באופן מצטבר – כ-50-60 ₪ לשעה.

תדירות שליחת סקרים: בינונית. מספר פעמים בחודש. אך מדובר בדרך כלל בסקרים עליהם מקבלים מספר רב של נקודות.

תשלום: קיבלתי מהם מעל 1,000 ש"ח לאורך השנים, בתווי שי דיגיטאלים. זמן הגעת התשלום אינו ארוך, ומרגע הבקשה נשלם התשלום תוך כ-3 שבועות.
זהו, לדעתי, האתר הטוב והמתגמל ביותר לסקרים ברשת. החברה מקצועית ואמינה.
איך נרשמים: למייסקר לא ניתן להירשם עצמאית אלא רק באמצעות הזמנות שהם מחלקים לחבריהם מפעם לפעם על מנת להזמין חברים חדשים לקהילה. 

בעבר קיבלתי 5 הזמנות והן חולקו תוך יום אחד, בהמשך הייתה לי שוב הזדמנות לחלק הזמנות וגם הן אזלו מהר. 
מי שמעוניין בהזמנות עתידיות יכול להירשם לעדכונים ולכתוב בתגובות שהוא מעוניין בהזמנה, ואעדכן בבלוג כשיהיו לי הזמנות נוספות למייסקר. השאירו לי מייל ושם בתגובה או שילחו בהודעה פרטית כדי שאוכל לשלוח את ההזמנות אליכם.
תגמול: טוב מאוד. במצטבר, כ-30-40 ₪ לשעה.

תדירות שליחת סקרים: גבוהה. לעיתים מספר פעמים בשבוע. סקרים קצרים לרוב (מספר דקות) בגובה משתנה של נקודות – בין 5 נקודות לסקר ועד עשרות או מאות.

מומלץ להכנס מדי פעם באופן עצמאי לאתר או להוריד את אפליקצית ההתרעות - כי כך מצליחים לענות על יותר סקרים ולהרוויח יותר.

תשלום: קיבלתי כבר יותר מ- 1,400 ש"ח בתווי שי דיגיטאלים.

החברה מקצועית ותמיד עונה לפניות אליהם. האתר מומלץ בחום.
להרשמה ליחצו כאן

תגמול:  טוב מאוד. כ- 40 ש"ח לשעה.

תדירות שליחת סקרים: גבוהה. מספר פעמים בחודש.

תשלום: זריז מאוד. הרווחתי כבר מאות שקלים באתר וקיבלתי כבר מספר פעמים תווי שי דיגיטאלים בסכומים שונים, ובמצטבר כבר בסביבות 600 ש"ח. החברה נחמדה מאוד וכשהערתי פעם על כך שלא מקבלים נקודות על שאלות התאמה (וכנראה שלא הייתי היחידה שהעירה) - הם שינו את המדיניות וכיום מקבלים נקודות גם על שאלות ההתאמה, במידה והסקר לא התאים לך.
להרשמה ליחצו כאן


פאנל פרוייקט המידגם


תגמול: טוב מאוד . כ-40 ₪ לשעה (הם השתפרו והעלו את הסכומים עם השנים).


תדירות שליחת סקרים: גבוהה. מספר פעמים בחודש.


תשלום: קיבלתי עד כה כ- 700 ש"ח לאורך השנים.

להרשמה ליחצו כאן

iPanel




תגמול:  טוב. כ- 35 ש"ח לשעה.

תדירות שליחת סקרים: נמוכה. ירדה לעומת העבר.

תשלום: קיבלתי בעבר תווי שי על סך 100 ₪.
להרשמה ליחצו כאן

מכון ברנדמן
תגמול: טוב מאוד. במצטבר כ-40 ₪ לשעה.
תדירות שליחת סקרים: השתפרה מאוד וכעת היא בערך פעם בשבוע.
תשלום: בשנה האחרונה קיבלתי פעמיים מהאתר צ'ק על סך 100 ₪, ברגע שהצטברו 100 נקודות בחשבוני, הצ'ק נשלח אוטומטית ואף אין צורך לבקשו (מאוד ידידותי למשתמש).
להרשמה ליחצו כאן

תגמול: טוב. 30-40 ₪ לשעה במצטבר.

תדירות שליחת סקרים: סבירה, והם גם השתפרו מאוד מבחינת התגמול שהיה נמוך בעבר והפך לתגמול לא רע בכלל. בנוסף יש באתר גם הזמנות להשתתפות בקבוצות מיקוד בהם ניתן להרוויח כמה מאות שקלים.

תשלום: קיבלתי תשלום בצ'ק. כשמגיעים ל-55 ₪ ניתן לבקש תשלום.

איך נרשמים: בקישור זה, אנא ציינו את הקוד שלי כקוד החבר המפנה בהרשמה- 33576. תודה :)



לסיכום

אתרי סקרים הם דרך מצוינת להרוויח קצת כסף מהצד ללא מאמץ. ההרשמה אליהם פשוטה והסקרים מותאמים אליכם אישית. אני נהנית מהחברות שלי באתרי הסקרים, ובעקבותיי נרשמו חברים ובני משפחה שנהנים גם הם מצ'קים ושוברי תשלום דיגיטאלים שווים. 

מקווה שהדירוג היה שימושי גם עבורכם :)
תהנו ותרוויחו!

לקבלת טיפים נוספים, מדריכים, מתנות בחינם ועוד – הירשמו לקבלת עדכונים מהבלוג (בצד ימין למעלה)

כדי לא לפספס שום דבר  - מוזמנים לעקוב גם אחר עמוד הפייסבוק של הבלוג.




***שימו לב - הפוסט מעודכן לשנת 2020***

75 תגובות:

  1. היי אוריה,

    תודה על המחמאות :)

    כשיהיו לי הזמנות אצור איתך קשר כאן. כדאי לעקוב אחר הפרסומים בבלוג כי אודיע ברשומה שיהיו לי הזמנות חדשות.

    השבמחק
  2. הי אפרת, אשמח להזמנה לmyseker כשיהיו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה. אודיע בבלוג כשיהיו לי :)

      מחק
    2. נא להשאיר מייל או לשלוח לי בהודעה כדי שאוכל לשלוח הזמנות :)

      מחק
    3. היי אפרת, תודה על בלוג מפורט ומועיל. אשמח לקבל ממך הזמנה לאתר mysekser ברגע שיגיעו אליך הזמנות. adam.assi88@gmail.com

      מחק
  3. את מודעת לזה שפיורקש כנראה כבר לא משלמים?

    השבמחק
  4. אם הייתי יודעת דבר כזה הם מן הסתם לא היו ברשימה, ואם זה נכון הם יוסרו ממנה.

    קיבלתי מהם תשלום לפני כמה חודשים. מהיכן המידע שהם לא משלמים?

    השבמחק
  5. כמה קיבלת מהם? ראיתי המון תלונות שהם להרבה אנשים לא נותנים תשלום.. כנ"ל סקר נט.


    עדיין לא ראיתי\קיבלתי תשלום משקל2 וכסף קל נט.. קיבלת מהם?

    השבמחק
  6. קיבלתי מהם 35.31 ₪ לפייפאל (בדקתי עכשיו כי לא זכרתי את הסכום המדויק). לקח להם זמן להעביר את הכסף, בסביבות חודש ואפילו יותר למיטב זכרוני, אבל הם שילמו.

    ראיתי שהם העלו את הרף מינימום לתשלום ל-50 ₪, שזה מבאס.

    בשקל2 וכסף.נט אני חדשה יחסית (ראיתי עכשיו ששקל2 מופיעים גם באתר שלך, אליו שמת קישור בממופיש) אז עוד לא הספקתי לדרוש תשלום, אבל הם נראים זהים לפיורקש אז לא אתפלא אם מדובר אפילו באותם בעלים.

    בכל מקרה - אם יש לך מידע ודאי שבאחד או יותר מהאתרים האלה לא משלמים - אשמח לדעת כדי להסירם מהרשימה. יש לך קישור לתלונות שראית?

    השבמחק
  7. כרגע אני לא מוצא קישורים, אם אני יקבל אני יגיד לך..

    אני גם שמתי את שקל2..יש לי שם כרגע 25 ש"ח

    השבמחק
  8. בסדר גמור. תעדכן אם יש לך מידע חדש :)

    השבמחק
  9. היי אפרת :) גם אני אשמח להזמנה לMy seker

    השבמחק
    תשובות
    1. כשיהיו לי- אשלח בשמחה :)

      כדאי להירשם לעדכונים כי אודיע ברשומה בבלוג כשיהיו לי הזמנות.

      מחק
    2. הי, אפרת, חיפשתי משהו בבלוג שלך, ונתקלתי ברשימה זו... אשמח לקבל הזמנה למייסקר, אם עדיין הם פועלים ןאמינים...
      המייל שלי: rachelwirtzburg@gmail.com

      מחק
    3. היי רחל, שלחתי לך :)

      מחק
  10. הי אפרת, אחלה סקירה...
    אשמח לקבל הזמנה לmyseker כשיהיו לך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה.
      כשיהיו לי אשלח בשמחה :)

      מחק
    2. נא להשאיר מייל או לשלוח לי בהודעה כדי שאוכל לשלוח הזמנות :)

      מחק
  11. הי אשמח גם להזמנה לmyseker

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח להזמנה למייסקר

      מחק
  12. אשמח גם כן להזמנה למיייסקר

    השבמחק
    תשובות
    1. נא להשאיר מייל או לשלוח לי בהודעה כדי שאוכל לשלוח הזמנות :)

      מחק
  13. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  14. אשמח להזמנה למייסקר. תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נא להשאיר מייל או לשלוח לי בהודעה כדי שאוכל לשלוח הזמנות :)

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    3. דרך "צור קשר" בצד, או בהודעה פרטית בעמוד הפייסבוק של הבלוג, גם אליו יש קישור בצד.

      מחק
    4. תודה. שלחתי לך הודעה מה"צור קשר" שכאן בצד :-)

      מחק
  15. אשמח להזמנה למייסקר. תודה.

    השבמחק
  16. היי אשמח להזמנה למייסקר.
    תודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. השאר מייל או שלח לי בהודעה פרטית ואעביר את פרטיך.

      מחק
  17. היי, אשמח להזמנה למייסקר
    ג'ני jennyfakt88@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ג'ני, העברתי את פרטייך. עדכני אם קיבלת הזמנה :)

      מחק
  18. אפשר הזמנה למייסקר?
    לביא laviarzi@gmail.com

    השבמחק
  19. אפשר הזמנה למייסקר?
    לביא laviarzi@gmail.com

    השבמחק
  20. היי, אשמח גם להזמנה למייסקר.... תודה 😊
    yshaivaaknin@gmail.com

    השבמחק
  21. אשמח גם כן להזמנה ממיילר תודה רבה☺

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אוסנת, אני צריכה מייל כדי לשלוח הזמנה מהאתר.

      את יכולה לכתוב אותו כאן או לשלוח לי בהודעה פרטית (דרך תיבת צור קשר בצד שמאל למעלה או בעמוד הפייסבוק של הבלוג)

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
  22. היי אשמח מאוד לקבל הזמנה לMyseker
    wweitay123@gmail.com

    השבמחק
  23. אשמח מאוד לקבל הזמנה למייסקר
    wweitay123@gmail.com

    השבמחק
  24. שלום:)
    אשמח להזמנה לmyseker
    rusharon@gmail.com
    תודה!

    השבמחק
  25. אשמח להזמנה למיי סקר
    kukaz123@gmail.com
    תודה רבה!

    השבמחק
  26. שלום:) אשמח להזמנה , edend1213@gmail.com
    קוראים לי עדן

    השבמחק
  27. היי אשמח להזמנה ל myseker
    האימייל שלי yanivd28@gmail.com
    יניב
    תודה רבה
    נ.ב אחלה בלוג

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יניב
      ההזמנה נשלחה.
      ותודה! :)

      מחק
    2. היי אפרת קיבלתי ל בלובריס לא ל מיי סקר

      מחק
    3. ההזמנה ממיי סקר בטח תגיע בהמשך, תמיד לוקח להם יותר זמן מאתרים אחרים. עדכן אותי בימים הקרובים במידה ולא תקבל.

      מחק
  28. הי אפרת אשמח להזמנה למייסקר
    המייל שלי kaplantal@walla.com
    המון תודה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי טל, שלחתי לך הזמנה דרך האתר :)

      מחק
  29. שלום אפרת! אשמח להזמנה גם כן..
    Eapb@walla.com
    תודה רבה!

    השבמחק
  30. שלום אפרת!אשמח שתשלחי לי גפ הזמנה למייסקר
    Eapb@walla.com
    תודה רבה!

    השבמחק
  31. היי אשמח להזמנה למייסקר תודה רבה!

    השבמחק
  32. אשמח להזמנה MYSEKER תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. מה המייל?
      אם יש לי הזמנות אשלח לך

      מחק
  33. היי תודה על הבלוג המעניין והמקיף אודה לך אם תשלחי לי הזמנה oshratharari75@gmail.com

    השבמחק
  34. היי, אשמח להזמנה ל מייסקר-
    |evilmeital@gmail.com

    תודה רבה מראש!

    השבמחק
  35. היי -

    אשמח לקבל הזמנה למיי סקר כאשר יהיו לך.
    avitalbozo@gmail.com

    תודה,
    אביטל

    השבמחק
  36. היי אשמח להזמנה למייסקר
    Shira.hadas.nakar@gmail.com

    השבמחק
  37. היי אפרת אשמח להזמנה לmyseker המייל שלי adiyamin82@gmail.com

    השבמחק
  38. היי, אבדוק אם יש עוד הזמנות ואם כן אשלח בשמחה

    השבמחק