יום חמישי, 2 בפברואר 2017

מתנות בבלוג - קבלו 20 ש"ח במתנה באתר סבוקלם

תמיד כיף לי לחלק מתנות והנחות בבלוג, והפעם אני שמחה להעניק לכן 20 ש"ח במתנה לקניות באתר סבוקלם! כדאי לדעת שברכישה באתר גם צוברים נקודות ששוות עבורכן כסף לקניות הבאות.
 
 
אז איך מקבלים את המתנה?

 
פשוט נכנסים לאתר בקישור הבא: https://goo.gl/CbL8t7
בוחרים את המוצר שתרצו לרכוש.
ובקופה כותבים את קוד הקופון: lovesebocalm

יש לציין שאת חברת סבוקלם המצויינת אני מכירה מזמן, וניסיתי כבר מוצרים רבים שלה, מהם הייתי מרוצה מאוד. בחודש שעבר למשל התנסיתי בשני מוצרים שעזרו להפחתת היובש והאדמומיות בפנים שכל כך מאפיינים את החורף.
 
 
 
סבון פנים לעור רגיש
סבון פנים עדין במיוחד, המתאים לעור רגיש, אדמומי ומגורה. הסבון מבוסס על נוסחה חדשנית, המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים (ללא SLS), המופקים מדגני תירס ועצי קוקוס, שהשפעתם על העור מיטיבה במיוחד. הרכיבים ידידותיים לאדם ולסביבה ומאפשרים שימוש יומיומי, ללא תחושת יובש או גירוי.
הסבון מסיר ביעילות איפור, לכלוך ובוהק שומני ומשאיר את העור רך, נקי ורענן. מועשר באצות ים לריכוך ולשמירה על גמישות העור ותמצית מרוכזת של פרחי קמומיל להרגעת העור. הסבון הפך לסבון הפנים הקבוע שלי באמבטיה.
 
תכולה: 150 מ"ל
 

קרם לחות אקטיב
קרם לחות לפנים להרגעת עור אדמומי, רגיש, מגורה ונוטה להתקלפויות. הקרם נספג במהירות ללא שמנוניות או ברק. מועשר בויטמין E ואלוה-ברבדנסיס להרגעת העור ולשמירה על הלחות הטבעית וכן בתמציות צמחים לספיחת עודפי שומן ולמניעת התרחבות הנקבוביות.
 
המרקם של הקרם קליל מאוד והוא נהדר כקרם יום מתחת לאיפור, או כקרם לילה.
 
תכולה: 50 מ"ל
 
 
 
 
אם אתן משתמשים בשובר - אתן מוזמנות לספר לי בתגובות או בעמוד הפייסבוק של הבלוג מה רכשתן.
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה