יום שלישי, 31 בינואר 2017

לקבל תחפושת מחו"ל בתוך שלושה ימים מהגעתה לארץ? עכשיו זה אפשרי בזכות שיתוף הפעולה בין דואר ישראל לעליאקספרס!

מדי שנה אני רוכשת לעצמי ולמשפחתי תחפושות לפורים מחו"ל, משום שזה פשוט זול יותר והמגוון רחב יותר מאשר המגוון בארץ. בשנים קודמות פרסמתי גם מדריך להזמנת תחפושות מחו"ל שכלל מספר המלצות על מוכרים בחו"ל, למשל ברשומה כאן. זו למשל תחפושת שרכשתי בעבר ואני מאוד מרוצה ממנה (וכל פורים חברה אחרת מבקשת שאשאיל לה אותה. אני חברה טובה, אז כמובן שאני מסכימה).
 
כעת אני שמחה להמליץ על שירות שנוצר במסגרת שיתוף פעולה בין מוכרים באתר הסיני המוכר לכל מכורות הקניה ברשת - עליאקספרס, לבין דואר ישראל. מדובר בשירות שמעניק עדיפות בתור לרוכשים ישראלים ובנוסף משלוח אקספרס שמבטיח שהתחפושת שתזמינו מחו"ל תגיע בתוך שלושה ימים בלבד(!) מרגע הגעתה לארץ, וזו בהחלט מהירות שיא בכל מה שנוגע למשלוחים מחו"ל והיא תאפשר לכל מי שהתעורר מאוחר ונזכר שעדיין לא הזמין תחפושת לקבל אותה בזמן עד לפורים, שהשנה נחגוג בתאריך 11.03.17. אני עדיין מתלבטת איזו מהתחפושות היפות להזמין לי ולפצפון שנולד לי השנה.
 
בעמוד המיוחד שנפתח במסגרת שיתוף הפעולה תמצאו המון תחפושות למבוגרים ולילדים, במחירים מצויינים, כולל המון תחפושות במחירים שנמוכים מ- 100 ש"ח. כפי שמצויין בעמוד - את התחפושות מומלץ להזמין עד ה- 22.02.17.
 
לצפייה בכל התחפושות ולפרטים נוספים על השירות - היכנסו לקישור כאן.
 
בין התחפושות באתר:

Free shipping 2016 Wholesale New Adult Unisex Flannel Hoodie Pony Unicorn Pajamas Costume Cosplay Animal Onesies Sleepwear


Free Shipping Sexy  roman cleopatra costume Girl Fancy Costume
 
Halloween Costume Belle Princess  Dress Beauty And The Beast Bell Adult Roles Suit Belle Stage
Free Shipping!!! Little Girls Cute Snow Angel Princess Costumes Halloween Party Dress Kids Girl Children Cosplay\
Children Kids Jumpsuits Halloween Carnival New Year Cartoon Costumes Onesie Pajamas Pikachu Dinosaur Kitty Minion Tiger Stitch
 
Exquisite Embroidery Children princess costumes for Wedding Flower Girl Tutu piano performance birthday dress princess cosplay
 
FREE SHIPPING Captain Jack Sparrow Pirates of the Caribbean Halloween Mens Fancy Dress Costume


בהצלחה במציאת התחפושת המושלמת עבורכן!  

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה