יום שבת, 2 בינואר 2016

בחורף הזה - תנו לקולקצייה החדשה של קלינקס להגן לכם על האף

בחורף המוגזם שהיה בשנה שעברה, עם השלג והפסקות החשמל, גם חטפתי שפעת בנוסף לכל. לא סתם התקררות, אלא שפעת רצינית עם כאבי גרון, גוף תשוש ואף שדורש כמה חבילות טישו עד שהכל יעבור.
 
מכיוון שהייתי חולה, שלחתי את בן זוגי לעשות קניות לבד. ברשימת הקניות היה כתוב גם קלינקס כמובן, אבל מכיוון שקלינקס כבר הפך לשם נרדף לטישו, בן הזוג הביא לי סוג אחר של טישו, סוג גנרי עם מרקם דומה למרקם של נייר זכוכית. זה היה ביום שישי וכבר אי אפשר היה להחליף למרבה הזוועה, וכך הגעתי ליום ראשון לא רק עם שפעת שמסרבת לעבור אלא גם עם אף אדום, שורף ומתקלף- רק בגלל האיכות המזעזעת של הטישו!
 
ביום ראשון בן הזוג כבר נשלח במיוחד להביא לי את הקלינקס עם האקליפטוס שאני הכי אוהבת, ולאט לאט האף שלי חזר למוטב בהמשך השבוע. לפחות דבר חיובי אחד יצא מכל זה - בן הזוג למד שכשאני כותבת "קלינקס" - אני מתכוונת אך ורק ל- "קלינקס", כי זהו ללא ספק מותג ממחטות הנייר האיכותי ביותר שאני מכירה, ואני לא מעוניינת באף סוג אחר של טישו במקומו.
 

עובי הממחטה של קלינקס הוא תמיד עבה יותר מהסוגים האחרים, כך שהיא לא נקרעת באמצע קינוח אף נמרץ במיוחד. הטישו רך ונעים ולא גורם לגירוי ולאדמומיות, גם בשימוש הראשון וגם בשימוש החמישים על אף מצונן מסכן.
 

 לשמחתי הרבה (היו קריאות שמחה במשרד. באמת) קיבלתי במזוודה את כל קולקציית החורף הצבעונית של קלינקס, בתוספת מטריה מנוקדת מתוקה. בין המארזים המקסימים היו כמה סוגים שהכרתי, וגם כמה סוגים חדשים. ולמקרה שיישארו לי או לכם כמה ממחטות בסוף החורף הזה - צירפתי בסוף גם כמה רעיונות מעניינים במיוחד לשימושים לא קונבנציונאלים, כמו שמלות טישו מרשימות, רוחות רפאים מטישו על סוכריות מקל ופרחי נייר מתוקים.
 
 
קולקציית החורף של קלינקס
 
קלינקס אקליפטוס - הסוג האהוב עלי ביותר. מארז זוגי של מגבוני אף איכותיים במיוחד, מועשרים בשמן אקליפטוס, המסייעים בהקלה על גודש באף ובשיפור ההרגשה הכללית. כשפותחים לראשונה את האריזה מוצפים בריח מרענן של אקליפטוס, שאמנם נחלש קצת בהמשך אבל עדיין מורגש היטב גם עד שמסיימים את החבילה.
 
 
 
קלינקס אובאלי- אריזה אובאלית ייחודית ומעוצבת. מגיע בשלושה עיצובים יפים וצבעוניים (אני קיבלתי את עלי השלכת הסתוויים) ומקשט את השולחן שלי בעבודה.
 
 
 
ויש גם אריזות דקורטיביות וצבעוניות שאינן אובליות:
 
 
ממחטות כיס קלינקס "TO GO"- האקססוריז החדש בתיק שלי. מארז אופנתי של רביעיית ממחטות כיס ב- 2 עיצובים מעניינים, שנכנסות לכל כיס או תיק. עם הצבעוניות שלהן תמצאו אותן בקלות בתיק. כדי שתוכלו פחות או יותר להבין את הגודל צירפתי לצילום את המטריה הורודה המתוקה שמגיעה בגודל סטנדרטי של מטריות מסוגה.
 
במצב סגור:
 
 
ובמצב פתוח:
 
 
 
קלינקס לושן - מגבוני אף מועשרים בקרם אלוורה וזה הסוג השני שאני הכי אוהבת.
האלוורה מסייעת במניעת אף אדום וגירוי העור והמגבונים הם בעלי מגע רך ומלטף במיוחד בכל קינוח. מכילים קרם לחות, אלוורה וויטמין E. מגבוני אף קלינקס לושן מגיעים בקופסה המכילה 120 מגבונים ובאריזת קובייה דקורטיבית המכילה 75 מגבונים, כמו זו שבתמונה.
 
 
קלינקס טאצ'- מארז שלישייה של קלינקס בניילון בעיצוב קלאסי. גם המרקם שלהם רך ונעים והמחיר שלהם לרוב משתלם במיוחד.
 
 
ומה חסר לי בקולקציה? הדגם המעולה והחורפי הזה. אולי בחורף הבא יביאו אותו לארץ?
 
 
וכמו שהבטחתי, הנה כמה רעיונות מעניינים ומיוחדים לעיצובים בנייר קלינקס, כי לא חייבים רק לקנח איתם את האף.
 
שמלות קלינקס:
 
למשל - הייתן לובשות את השמלה הזאת שעשויה מקלינקס?
 
 
 
או את זאת?
 

ומה לגבי זאת?
 
 
אישית הייתי לובשת כל אחת מהן, אבל נזהרת מאוד לא להתקרב למים... כל התמונות לקוחות מכאן, ובלחיצה על הקישור תוכלו לראות דגמים מעניינים נוספים.
 
 
רוחות רפאים מתוקות:
 
רוצים להפתיע את הילדים או חברים חובבי הלווין? קחו מגבון נייר, עטפו סוכריה על מקל בעזרת סרט, ציירו פנים והניחו בקערה. אין יותר מתוק מזה. בלחיצה על התמונה תגיעו למדריך.
 
http://www.teaching-tiny-tots.com/toddler-activities-lollipop-ghost.html
 
 
פרחי נייר עם קצוות צבעוניים:
 
קישוט חמוד ואלגנטי לבית. ההסבר בבלוג הזה הוא אמנם בשפה הרוסית, אבל מהתמונות ברור תהליך היצירה, ותמיד אפשר להשתמש בגוגל טרנסלייט.
 
 
 
יש לכם עוד רעיונות ליצירות קלינקס? אתם מוזמנים לחלוק אותן בתגובות.
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה