יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

סקירת סדרת שפתוני XO החדשה מבית איל מקיאג' - כמה גוונים ישנם ומי הפייבוריט שלי?

שוב ושוב אני ממליצה על שפתוני איל מקיאג'. בפורומים, בבלוג וגם מחוץ לו, לכל אישה ונערה שאני אוהבת. זה לא בגלל שיש לי מניות שם (הלוואי) - אלא פשוט בגלל שאני מכורה אליהם.
 
האהבה שלי לשפתוני איל מקיאג' קיימת כבר הרבה מעל לעשור, ומגירת השפתונים שלי גדושה בשפתונים שלהם (פעם אצלם את כולם ביחד ותראו), אבל זה לא אומר שכשיוצאת סדרה שלמה וחדשה של שפתוני איל מקיאג' לא אנסה חצי מהם ואפילו אבחר לי פייבוריט חדש אליו אני צמודה כל היום בימים אלה!
 
השפתונים של איל מקיאג' פופולארים כל כך בזכות כמה מאפיינים שאופייניים גם לסדרה החדשה של שפתוני ה- XO שהושקה לאחרונה, הכוללת 30(!) גוונים שונים:
 
המרקם - מרקם השפתונים קליל קרמי ועשיר, ולא כזה שייבש לכן את השפתיים. השפתון רך ונעים על השפתיים, אבל לא רך מדי. הוא קל מאוד למריחה וגם לעריכת תיקונים בקלות למקרה שניסיתן למרוח שפתון כשישבתן במושב הנוסעת והנהגת שלידכן עלתה בדיוק על פס האטה (טרו סטורי).
 
הכיסוי והעמידות - שפתוני המט עמידים יותר משפתוני הסמי-מט, כידוע, אבל שני הסוגים יעניקו כיסוי אחיד, ישרדו יפה על השפתיים ויחזיקו מעמד אחרי הקפה של הבוקר ועד ארוחת הצהריים, שאחריה בדרך כלל צריך לחדשם.
 
הדהייה שלהם אחידה על השפתיים ושרידי הגוון יישארו באופן אחיד למדי עליהן ולא ישאירו אתכן עם מראה ה- "אני מעריצה את פנינה רוזנבלום ואוהבת תוחם זועק על השפתיים".
 
וקבלו טיפ חביב: אם תמרחו שפתון לחות איכותי על שאריות השפתון תקבלו אותו על השפתיים בגוון עדין יותר.
 
מבחר הגוונים - יש ה-מ-ו-ן גוונים יפהפיים, כך שכל אחת יכולה למצוא לעצמה גוון שהיא תאהב. יש אמנם גוונים שלא מתאימים לי וכנראה שלעולם לא יתאימו לי (היי גוון כתום), אבל כל כך הרבה אחרים שקולעים בדיוק לטעם שלי ומסכנים את כרטיס האשראי באובר שימוש ושחיקה של הפס המגנטי.
 
קיבלתי 6 מתוך 30 הגוונים לסקירה. אחד מהם הפך לשפתון הקבוע שלי בשבועיים האחרונים, ועוד 4 נהדרים לזמנים שונים ומראות איפור שונים. אחד מהם לא החמיא לי (כתום!!) ונמסר לחברה חובבת גוונים כתמתמים שמאוהבת בו.
 
ואלה שמות:
 
 
הצלחתן לנחש מי הפייבוריט שלי?
 
Yummy! - הפייבוריט שלי שלחלוטין מתאים לשמו. עושה חשק לנסות אותו מייד כשרואים אותו, וקשה לי להיפרד ממנו. וורוד כהה חזק ובולט, שמזכיר מעט את גוון ה- Rose המוכר והאהוב של איל מקיאג', אבל בגוון בהיר יותר.
 
Lady D יתאים מאוד לחובבות גווני ה- Nude שרוצות שפתון עדין ולא בולט.
 
שני גוונים מעולים נוספים הם What Ever ו - Boo Boo היפהפיים. בו בו מגיע בגוון דובדבן וגם נוטה לשזיף, שאמנם נראה כהה אבל הגוון שלו על השפתיים מעט בהיר יותר. לוואט אבר גוון ורוד פוקסיה סגלגל נהדר.
 
Miami Beach כתום מדי עבורי, אבל אם אתן מחפשות שפתון כתום עוצמתי - זה האחד.
 
Aloha הוא גוון ורוד כהה עם תת גוון כתום שמתאים מאוד כשפתון יומיומי עדין אבל עם נוכחות, וכנ"ל גם ג'ינגר שמזכיר אותו אבל נוטה יותר לתת גוון חום.
 
 
 
 
סדרת XO Lipstick מגיעה בשני גימורים שונים:
• גימור מט
• גימור סמי-מט (לא מט ולא מבריק – גימור במראה לחותי ולא יבש)

ומורכבת מ-7 משפחות גוונים:
משפחת הגוונים הטבעיים (ניוד על גווניו במספר פרשנויות שונות), 3 משפחות טרנדיות של כתומים, ורודים וסגולים, משפחה קלאסית של אדומים, משפחת החומים ועוד קבוצה של גוונים זוהרים כגון ורוד פוקסיה.
 
 
מחיר: מחיר שפתון מהסדרה החדשה - 119 ש"ח.
 
ניתן להשיג ב-36 סניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ.
 
צילום: מוטי פישביין
 

 
 

2 תגובות:

  1. צבעים מדליקים העושים חשק לרוץ (גם בחום...) ולקנות... החשק היה גדול יותר אילו הייתה איזו הנחה לחובבות הבלוג והשפתונים...

    השבמחק
    תשובות
    1. נעבוד על זה :)

      אגב, יש להם המון הנחות ומבצעים כל הזמן. את רוב המוצרים שלהם קניתי במבצעים.

      כדאי לך להציץ בעמוד הפייסבוק שלהם כי הם מעלים את כל המבצעים לשם - https://www.facebook.com/IlMakiage/timeline

      מחק