יום שני, 11 במאי 2015

בשורה לרגישים ללקטוז: חלב דל לקטוז חדש מבית יטבתה

ונפתח בחידה -
מה קורה כשמגיע אלי ישירות לעבודה משלוח שמכיל שני קרטוני חלב דל לקטוז מבית יטבתה, וספל שמספר לכל מי שרק רוצה לדעת איך בדיוק אני שותה את הקפה שלי?
 
 
תשובות:
א. החלב מולאם מיידית לטובת כל תושבי המשרד.
ב. אני מוצאת ארבעה נסיינים, כל אחד עם טעם שונה בחלב, שמתנדבים לטעום בשמחה את החלב החדש.
ג. נערכת תחרות "למי יש ספל יפה יותר".
ד. כל התשובות נכונות.

אז כמובן שכל התשובות נכונות - החלב הולאם, נטעם, זכה למחמאות ובאותו היום הכנו המון קפה  עד שכולנו רעדנו מרוב קפאין בדם.
 
יתרונות החלב החדש:
החלב החדש של יטבתה מהווה הזדמנות טובה לרגישים ללקטוז ליהנות מהטעם המשובח של חלב יטבתה. החלב מכיל פחות מ- 0.5% לקטוז, ללא תוספת סוכר, ומגיע במתיקות מעודנת הנובעת מפירוק הלקטוז.
 
חלב דל לקטוז של יטבתה הינו היחיד בתוספת ויטמינים - ויטמין D המסייע בספיגת הסידן בגוף, ויטמין B12 החיוני לתפקוד מערכת העצבים והמוח וויטמין E המשמש כנוגד חימצון.
 
 
דבר הנסיינים:
הנסיינים שלי אהבו את החלב החדש ואמרו שלא מרגישים בהבדל בין חלב "רגיל" לחלב החדש. מי שרגילה לשתות חלב 3% הרגישה שחסר לה אחוז שלם של שומן, שכן החלב החדש מכיל רק 2% שומן, אבל המתיקות המעודנת פיצתה על כך בטעם.
 
לסיכום: החלב החדש מהווה פיתרון מעולה לכל מי שרגיש ללקטוז אבל עדיין רוצה ליהנות מכוס קפה, שוקו או תה בחלב בריטיש סטייל.
 
מי הכוס הכי יפה בעיר?
ואם מתחשק לכם לעזור לי בהתערבות, רק ענו לי על שאלה קטנה  - איה ספל יותר יפה לדעתכם? הספל האישי שלי או הספל של הניו יורק ניקס?
 
בעל הספל היפה ביותר יזכה בקפה. עם חלב דל לקטוז.
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה