יום שלישי, 3 בפברואר 2015

על אנטיגוניזם ושניצלים בצורת לב וירח

הזדמן לכם כבר לצפות בפרסומת החמודה עם האנטיגוניזם? (יש לבטא an-ti-goonizm, שלא כמו הגיבורה של סופוקלס) למי שלא הספיק- מדובר בפרסומת על אישה שחמותה חובבת הטיגון מפתיעה אותה דווקא בשניצלים אפויים מוצלחים, שהוכנו עם תערובת פירורי לחם חדשה על המדף.
 
אז קיבלתי את פירורי הלחם האלה וניגשתי למשימה - לבחון האם באמת השניצלים שמכינים איתם יוצאים טעימים כמו שניצלים מטוגנים. כדי שיהיה מעניין גם לעיניים ולא רק לפה, הכנתי שניצלים בצורות שונות. איך עושים את זה? בגדול - עם קאטרים של עוגיות, פטיש שניצלים וחזה עוף. צמחונים- מוזמנים לנסות עם טופו או סייטן ולספר איך יצא.
 
 
בזכות איביי יש לי המון חותכני עוגיות שונים, וספציפית בזכות המוכר הזה, שכל חותכן עולה אצלו פחות מדולר, כך שיכולתי לנסות וליצור צורות שונות.
 
All-Kinds-Shape-Metal-Cookie-Cutters-Biscuit-Maker-Cake-Decorating-Baking-Mold
 


 
כך נראית שקית פירורי הלחם החדשים:
 
 
 
וכך נראים השניצלים שלי. אתם יכולים לזהות פה למשל לב וירח, הכוכב די הפך לעיגול, ואל תנסו לשאול אותי מה היו 2 הצורות למעלה במקור כי אפילו לי לא ממש ברור מה קרה שם.
 
 
את השניצלים הכנתי עם תערובת פירורי הלחם החדשה של קנור שנועדה במיוחד להכנת שניצלים בתנור. לאחר שהשתמשתי בחותכנים ובפטיש השניצלים כדי ליצור את הצורות, טבלתי את חזה העוף בבלילת ביצים עם סויה, סילאן, אבקת שום וקצת מלח ופלפל. משם העברתי אותם ישירות לצלחת עם פירורי הלחם שהמתינו בסבלנות.
 
טיפ קטן: עם יד אחת טובלים את העוף בביצה, ועם היד השנייה הופכים אותו בתוך פירורי הלחם. כך פירורי הלחם לא נדבקים ליד ולא נוצרים גושים מעצבנים של פירורי לחם.
 
השניצלים נכנסו לתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות, שהו בו בערך 25 דקות (לא הפכתי אותם באמצע, לא היה לי כוח), ויצאו זהובים וכל כך טעימים!
 
אני לא בטוחה שאי אפשר להבחין בינם לבין שניצלים מטוגנים במבחני טעימה, אבל הם בהחלט יצאו מעולים. פירורי הלחם טעימים מאוד ומוסיפים קראנצ'יות לשניצל, והתוצאה הסופית מוצלחת ביותר. מומלץ בחום!
 
 
 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה