יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

המציאות האחרונות שלי בתמנון

אתן כבר יודעות שחלק נכבד מרכישות הבגדים שלי הן אונליין, ובעיקר מאיביי ומאסוס. אבל יש כמה רגעים קסומים כאלה בסוף העונה הישראלי בהן יש חנויות ישראליות בהן אפשר למצוא מציאות זולות ממש, זולות יותר מרוב השמלות באסוס למשל, מה שהופך את הקנייה בהן למשתלמת במיוחד.
 
אתמול קפצתי ל-"תמנון" וקניתי לי 2 שמלות מתוקות להפליא, ב- 39.99 ₪ כל אחת. אני אוהבת לקנות ברשת כי בשנים האחרונות הם פשוט השתפרו והתחדשו בצורה מדהימה. כבר כתבתי בעבר שאם לפני 10 שנים הכרתי אותם בעיקר כרשת של 4 חולצות טישירט משעממות ב- 100 ש"ח, היום יש להם כבר קולקציות מקסימות שכיף להכיר.
 
גם המחירים שלהם מצוינים, אפילו בתחילת העונה ובוודאי שבסוף העונה. והמידות - בטווח רחב יותר מרשתות אופנה ישראליות רבות. אני בד"כ מידה 42 וגיליתי שאני לרוב מידה M בתמנון, מה שאומר שהבגדים של החברה מגיעים לפחות עד מידות 44-46 להערכתי.
 
בכל תחילת עונה יש פרי-סייל של 30% הנחה שכדאי לכם להכיר, ובסוף העונה המחירים בכלל צונחים וכעת אפשר למצוא שמלות מקסימות במחיר 30-40 ש"ח, וחולצות וגופיות במחיר 15-30 ש"ח. שווה ביותר.
 
אני התאהבתי בשמלה הזאת - שמלת דפוס
 
בחנות מצאתי אותה בשני גוונים - שחור ואפור שנראה קצת כסוף. קניתי את שניהם כי במחיר של 39.99 ₪ לכל שמלה לא באמת צריך להתלבט שעות איזה צבע לקחת. היא קצת קצרה כך שעל מי שגבוהה מ- 1.65 היא עלולה להיות אולי קצרה מדי.
 

כך נראה מקרוב ההדפס עליה, שהוא למעשה תבליט - הוא בולט מהבד ומורגש היטב במימוש. הוא נותן לשמלה מראה מיוחד מאוד עם טאצ' גותי כמו שאני אוהבת.
בחנות ראיתי גם את שמלת הויסקוזה הזאת והתלבטתי לגביה כי היא יפה והצבע שלה נהדר, והיא עולה רק 29.99 ₪, אבל בסוף לא קניתי אותה כי המותן שלה הייתה קצת גבוהה מדי לטעמי.
 
 
חיפשתי גם את הגופייה הזאת שראיתי בקטלוג (היא נקראת שם חולצת תחרה) - אבל לא מצאתי אותה. אולי כל מעריצי דפש מוד גמרו את המלאי?
 
 
וגם את הגופייה הזאת שעולה כעת 15 ₪ ראיתי בחנות ושקלתי לרכוש אותה לפני שנזכרתי שאני לא ממש לובשת ורוד. לא מצאתי אותה בצבעים אחרים.
 
 
הסייל עדיין נמשך אז אני ממליצה לנצל את סוף העונה ולקפוץ לחנות לפני שייגמרו כל השמלות השוות, ולפני שעוברים לקולקציית סתיו-חורף.
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה