יום חמישי, 19 ביוני 2014

הזמנה שביעית מאייהרב!

כשקיבלתי במייל את ההודעה על כך שבאייהרב יש משלוח חינם בקנייה מעל 40$ מהיום ועד סוף החודש - קודם כל נמרח לי חיוך ענק על הפנים (איך לא? אני הרי מכורה לאתר), ומיד הוספתי כמה פריטים לעגלה שלי, את חלקם רכשתי בעבר בהזמנה השביעית שלי מהאתר.
 

 

מה היה בהזמנה השביעית שלי מהאתר?

ספוגית מייק אפ של ריל טכניקס - כי קניתי כבר כמעט כל מברשת איפור אפשרית שלהן, אז למה לא לגוון קצת עם ספוגית מהחברה המצויינת הזאת? (I LOVE SAM!)

הרבה משוות את הספוגית של ריל טכניקס לספוגית המפורסמת "ביוטי בלנדר", וההשוואה בדרך כלל מחמיאה. בניגוד לספוגיות זולות שפשוט שותות את המייק אפ, הספוגית הזאת חסכונית במייק אפ ותענוג להשתמש בה. הזוויות והקימורים שלה מקלות על מריחה אחידה גם באזורים בעייתיים יותר בפנים, והמייק אפ נמרח מעולה בשימוש בה.
גם המחיר שלה ממש לא יקר ביחס לאיכותה - 6$
מומלצת בחום!
 
 
חטיפי שוקולד טעימים שמשתייכים לסדרה של דיאטת אטקינס באייהרב. מתוקים מאוד (הטעם של הממתיקים המלאכותיים מורגש מאוד) ומכילים בוטנים. המרקם שלהם קראנצ'י והם מכילים הרבה חלבונים. נהדרים כארוחות ביניים, אבל קצת יקרים יחסית לחטיפי שוקולד, אני מניחה שזה בגלל שהם נועדו לסייע לדיאטה ולכן הם שונים בהרכבם מחטיפי שוקולד רגילים ולעומתם הם ממלאים במיוחד.
מחיר:  $6.43
 
משחת שיניים שהייתה בסייל בקטגוריה של TRIALS (תמיד שווה להציץ בקטגוריה לפני שסוגרים הזמנה) כך שקניתי אותה בחצי דולר! היא מגיעה במיכל ענק, נטולת פלואוריד, ויש לה טעם צמחי מוזר שנשאר גם כמה דקות אחרי השימוש בפה.
לא חושבת שהייתי קונה אותה במחיר המלא הנוכחי שלה ($5.28) אבל אם מוצאים אותה שוב בסייל כזה או אפילו במחיר של עד 2.5-3$ - היא לא רעה.
 
הסבון השחור המעולה, עכשיו בגרסת הנוזל. כל חובבות אייהרב מכירות את הסבון השחור המוצק מהסדרה, והפורומים מלאים בתשבחות עליו ובשמועות שהוא מעלים פצעונים מהגב. רכשתי בעבר פעמיים את הסבון המוצק הנהדר ושמחתי להכיר את הגרסה הנוזלית כי אני מעדיפה סבון נוזלי.
הסבון הנוזלי מגיע במיכל גדול, בצבע שחור שאינו אופייני למוצרי טיפוח, אבל אל תיבהלו כי הוא נהדר בדיוק כמו המוצק. יש לו ריח עדין והוא משאיר את העור רך ונעים מבלי לייבש אותו. קצת יקר אבל מספיקה בכל פעם כמות קטנה ממנו והוא פשוט מוצלח.
מחיר: $9.83
 
קראנצ'ים, טעימים בטירוף, ומעולים כתוספת לסלט, אורז, פסטה, פיצה וכל מה שבא לכם. רק אל תתחילו לנשנש אותם כמו שהם כי קשה להפסיק. קשה למצוא אותם במלאי כי אנשים כנראה קונים כמויות מהם והם אוזלים מהחנות במהירות.
מחיר:$3.82
 
תיוני הצ'אי הכי מוצלחים שמצאתי באייהרב, ומאז שרכשתי אותם בפעם הראשונה נכנסים בכל פעם מחדש לסל הקניות שלי באתר. קשה להשוות אותם לצ'אי שנמכר ברשתות בארץ (ייתכן שניתן למצוא אותם ברשתות המתמחות, לא בדקתי).
מחיר: $4.05
(אגב, הצ'אי הכי טעים שטעמתי אי פעם הוא בכלל הצ'אי האבקתי של חברת "דיוויד ריו", שלא נמכר בארץ לצערי. עדיין לא מצאתי מקור טוב להזמין ממנו את הצ'אי מחו"ל ובאיביי הוא יקר בטירוף. אם מישהו יודע אם במקרה הביאו אותו לארץ או מוכן להביא לי מארה"ב - תודיעו :))
 
שמרתי את הטוב ביותר לסוף. כל חובבי האוכל ההודי - עזבו הכל עכשיו וקנו לכם עכשיו מהקארי המדהים הזה. בזכות המשלוח שיש עכשיו בחינם באתר אני שוקלת למלא ארגז שלם רק עם הקארי הזה ולעשות הזמנה, כך שיהיה לי סטוק שלם בבית.
מדובר במשחה שמכינים איתה עוף בקארי. פשוט מטגנים חתיכות עוף (גם טופו הולך), מוסיפים מים ואת הקארי, מרתיחים מבשלים 20 דקות וקיבלתם מנת עוף בקארי מעולה. הוסיפו אורז ויש לכם ארוחה שלמה.
בהתחלה הייתי מכינה את המנה לפי המתכון במדויק, בהמשך התחלתי להוסיף פטריות מוקפצות, גמבה חתוכה לקוביות, גזר קצוץ דק ומה שמתחשק. התוצאה כל כך טעימה שאפילו בן זוגי שקשה לו עם חריף אוכל הכל ומבקש עוד. אני מזהירה מראש - הקארי הזה חריף. מאוד חריף. אבל הטעם שלו כל כך שווה את הבעירה בפה.
אז זו הייתה ההזמנה השביעית שלי. וממש בקרוב אעלה סקירות נוספות של עוד כמה הזמנות שכבר הגיעו בחודשיים האחרונים. אני פשוט לא עומדת בקצב ההזמנות של עצמי ולא מספיקה לכתוב עליהן :)

כזכור, אפשר להזמין מאייהרב חבילה במשקל עד 1.8 קילו. כשזה מוצרי איפור זה אומר המון מוצרים, כשזה מוצרי מזון זה קצת יותר מורכב להחליט מה ייכנס הפעם לסל ומה לא :)

כדי לקבל 5% הנחה בכל קניה הכניסו את הקוד - SDM370 לסל הקניות בכל קניה. אם תיכנסו מהקישור כאן וזה אמור לחשב לכם את ההנחה אוטומטית ברכישה. תהנו :)  
לצערי אייהרב ביטלו לאחרונה את עמוד הפריביז, מה שאומר שלא מקבלים כבר מתנה קטנה לבחירתנו בכל קנייה. הבשורה הטובה - בכל זאת אפשר לקנות את המוצרים שהיו בפריביז בסכומים נמוכים (כחצי דולר) בעמוד המוצרים המוזלים, שתמיד שווה לבקר בו לפני שסוגרים את הקניה.

 מומלץ לא לעבור את הסכום של 75$ כדי שלא יהיו תשלומים נוספים על החבילה כשהיא תגיע לארץ.
 
לכל הרשומות על אייהרב ולכל ההמלצות ליחצו כאן
 
 
 
 

2 תגובות:

  1. את נהדרת ואני אוהבת אותך! :)
    אמשיך לחכות לסקירות נוספות, ולא רק של אייהרב! :*

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מקסימה שכמותך! :)
      אתמול גיליתי גם את הבלוג הנהדר שלך. התמכרתי.

      מחק