יום ראשון, 1 ביוני 2014

גלוסיבוקס מאי - הלק המנצח!

בגלוסיבוקס מאי היה את הלק הכי יפה של צ'יינה גלייז אי פעם, מבין כל הלקים שהיו בגלוסיבוקס לדעתי. לא שמעתי על אחת שלא התלהבה מהגוון החודש מבין חברותיי שמנויות לגלוסיבוקס, ולמיטב ידיעתי כולן קיבלו את הגוון האדום הלוהט הזה שעונה לשם - Red Essence (מוזמנות לתקן אותי אם אתן יודעות משהו אחר).
 
גודל מלא. מחיר הלק: 39 ₪.
 
הלק מכיל China clay - רכיב דמוי פורצלן המחזק את הציפורן ועוטף אותה במעטה מבריק לאורך זמן. גוון אדום מטאלי בוהק, וככה הוא נראה על האצבעות אחרי 5 ימים!
 
ומה עוד היה בקופסה המוצלחת החודש?

Garnier מויסטר מאצ' של
קרם לחות חדש המשלב גם קרם הגנה 20 SPF, ונותן מענה ל-24 שעות. בסדרת הקרמים החדשה של גרנייה ישנם מגוון של קרמים אשר מותאמים לסוגי העור השונים (לעור מעורב עד שמן, לעור יבש, לעור עייף וחסר חיוניות, ועוד). בגלוסיבוקס שלי (שהתקבלה לסקירה), קיבלתי את הקרם הכתום שמתאים לעור עדין החשוף לשמש. 
לקרם יש ריח מעולה. לקחתי אותו עמי בתיק ומרחתי אותו כשהייתי מחוץ לבית ונחשפתי לשמש, ומיד קיבלתי מחמאות על הריח המדהים שלו. הוא נספג במהירות והעור נראה זוהר יותר אך לא מרגיש שומני.
 
גודל מלא. מחיר: 80 ₪.
 

Alfa&Omega מסיכת שיערמסיכת שיער של Alfa&Omega, אשר מכילה אומגה 6, שאמורה להגביר את הלחות והרכות, ולמנוע קצוות מפוצלים. הריח שלה נעים ומתקתק, היא מזינה את השיער ולאחר חפיפה עמה הוא רך מאוד ונעים לסירוק ולמגע.
זהו המוצר השני של החברה שאני מכירה (גלוסיבוקס דצמבר כללה סרום לשיער שלה) ועד כה אני מתרשמת לטובה.
גודל מוקטן. מחיר לגודל מלא: 160 ₪ ל-500 מ"ל.
 
SeboCalm פיטו סרום
אני אוהבת את מוצרי סבוקלם ומרוצה בעיקר מתרחיץ פנים לעור רגיש שלהם שאני אוהבת במיוחד. את הסרום לא הכרתי קודם. הוא מבטיח טיפול נגד הזדקנות העור, המרקם נעים, קליל ונספג במהירות. אין לו ריח מורגש במיוחד. עוד לא הבחנתי בהשפעה מיוחדת שלו בזמן השימוש הקצר שלי בו עד כה.
מוצר בגודל מוקטן (10 מ"ל). מחיר למוצר בגודל מלא: 204 ₪ ל- 30 מ"ל.


ANNA SUI בושם לה וידה

בושם פרחוני קליל ועדין. נשי מאוד.
 
התקבל כדוגמית. מחיר גודל מלא: 262 ש"ח ל-50 מ"ל.
 
אז זו הייתה גלוסיבוקס מאי המתוקה והשווה. כזכור - שווי המוצרים בקופסה הוא בד"כ בסביבות 200-300 ש"ח, אבל העלות שלה נמוכה בהרבה הקופסה עולה רק 75 ש"ח (משלוח עם שליח - 25 ש"ח, דואר רשום - 10 ש"ח, איסוף עצמי - חינם).
 
שווי הקופסה החודש היה בסביבות 220 ₪ - כמעט פי שלוש ממחירה בפועל, וניתן לרכוש אותה באתר גלוסיבוקס. כדאי לדעת גם שעל כל קניית מתנה לחברה תקבלו גם מתנה בעצמכן.
 
כפי שציינתי בעבר,  גלוסיבוקס החלו לאחרונה לשלם עמלות למי שנשים (או גברים) עשו מנוי דרך האתר שלה. אם אהבתן את הסיקור ואם מתחשק לכן לרכוש את הקופסה השווה - אנא הודיעו לי אם רכשתן דרכי כדי שאוכל להודות לכן על כך שבזכותכן קיבלתי שקל או שניים.
 
והמון תודה למי שכבר רכשו דרכי! מקווה שאתן נהנות מהקופסה לפחות כמוני :)
  
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה