יום ראשון, 13 באפריל 2014

הזמנה חמישית מאייהרב (IHERB)

זהו, מכורה לגמרי להזמנות מאייהרב, עד כדי כך שבחודש הקודם הזמנתי 3 הזמנות באותו החודש (מה שאומר - 3 רשומות חדשות על אייהרב!). היה להם מבצע במסגרתו אם קונים בדצמבר בסכום מעל 100$ מקבלים קיבלתי 10% מערך הקנייה בחזרה, אז יש לי 12 דולר עכשיו בחזרה. תעשו את החשבון כמה הוצאתי שם בדצמבר :)
 
כזכור, אפשר להזמין חבילה במשקל עד 1.8 קילו. כשזה מוצרי איפור זה אומר המון מוצרים, כשזה מוצרי מזון זה קצת יותר מורכב להחליט מה ייכנס הפעם לסל ומה לא :)
 

כדי לקבל 5% הנחה בכל קניה הכניסו את הקוד - SDM370 לסל הקניות בכל קניה. אם תיכנסו מהקישור כאן וזה אמור לחשב לכם את ההנחה אוטומטית ברכישה. תהנו :)
 
יש גם עמוד של מוצרים מוזלים, בתקופת נסיון באתר, שתמיד שווה לבקר בו לפני שסוגרים את הקניה.
 מומלץ  לא לעבור את הסכום של 75$ כדי שלא יהיו תשלומים נוספים על החבילה כשהיא תגיע לארץ.
 
מכיוון שקניתי בעיקר מוצרי מזון אני פשוט מתייחסת לזה כקניה בסופר. אנחנו קונים פחות בסופר השכונתי ומשלימים במוצרים מעניינים וטעימים שאי אפשר למצוא בארץ, ולרוב גם זולים ואיכותיים יותר ממוצרים דומים בארץ.
 
וזה מה שקניתי ברכישה החמישית שלי מאייהרב:
 
 

אחת הרכישות המוצלחות ביותר שלי באתר. משחת קארי שבעקרון צריך רק להוסיף אותה לעוף ולבשל במחבת לפי ההוראות. אני צירפתי גם חתיכות פלפל ויצאה מנה מעולה וחריפה! כל כך טעים שאפילו בן זוגי שלא סובל חריף כל כך נהנה ממנה שהוא סיים את כל המנה ועוד ביקש תוספת, למרות הסבל.
 
אגב - להערכתי המשחה הזאת תעבוד גם עם טופו, למקרה שאתם צמחוניים. אני מתכוונת לנסות בהזדמנות הקרובה.
 
 
החטיפים האלה הצחיקו אותי לגמרי פשוט כי כשלקחתי מהם ביס התפשט בפי טעם מוכר שהזכיר לי את הטירונות. הטעם של המוצר שאף פעם לא אוזל בשק"ם - ערגליות! חטיפי האנרגיה האורגנים האלה הם אמנם ארוכים ורכים יותר, אבל הטעם שלהם זהה לגמרי לטעם של ערגליות תות. שועשעתי מאוד. חובה לחובבי ערגליות.
 
 
איכשהו הצלחתי לפספס את העובדה שלא מדובר בשפתון לחות מחמאת קקאו, כמו שסברתי בהתחלה, אלא גליל רחב וגבוה יותר שמלא בחמאת קקאו עם הריח הכי מדהים בעולם. הפתיחה של השפתון והשימוש בו לא נוחים במיוחד. יש מכסה שצריך לפתוח עם השיניים כנראה, כי לא הצלחתי באף דרך אחרת, ואופן ההוצאה של החומר מהגליל הוא דחיפתו מלמטה דרך הגליל. מסורבל, לא הכי נוח, אבל החמאה עצמה מצויינת וכל כך נעימה. מרחתי אותה על הידיים והמרפקים והרחתי כמו שוקולד כל היום. לא הפסקתי להסניף את עצמי.
 
 
מאפים בסגנון "פופ-טארטס" שאיך שראיתי אותן באתר ידעתי שאני חייבת לנסותם (מתי כבר יביאו פופ- טארטס לארץ?). אפשר לשים אותם בטוסטר או במיקרו, וכך המאפה והמילוי מתחממים. המאפה פריך והמילוי נהדר, ואני מתכוונת בהחלט לנסות טעמים נוספים מהסדרה. מעולה לארוחת בוקר זריזה, אם כי לא בריא במיוחד לאור המתיקות של הציפוי והמילוי.
 
מיקס מוצלח עם הרבה פינוקים, וגם זול יחסית למיקסים דומים בארץ. אפילו מתאים לט"ו בשבט שחגגנו השבוע.
 
 
זול וטעים יותר מהסוגים האבקתיים הנמכרים בארץ. פתרון טוב לארוחה סופר זריזה ואפילו טעימה, שוב, לא ממש בריא כך שלא מומלץ לאכול לעתים קרובות.
 
חמאת קקאו זה דבר כל כך נהדר עד שהזמנתי עוד מוצר עם חמאת קקאו באותו סל קניות. השפתון רך, נעים ועם טעם נהדר. וגם הגיע בחינם כי בחרתי בו כפריבי בקנייה הזאת. אין יותר טוב מזה :)
רכישות חוזרות:
מוצרים שאהבתי וקניתי שוב בהזמנה זו, וכבר כתבתי עליהם בעבר:
הסקירה כאן
הסקירה כאן
אלה כל המוצרים הפעם, ובקרוב אעלה את הסקירות של שתי הרכישות הנוספות שהגיעו כבר :)
 

לכל הרשומות על אייהרב ולכל ההמלצות הקודמות - ליחצו כאן

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה