יום ראשון, 13 באפריל 2014

איך לערוך מסיבה מדהימה בקלי קלות? - בעזרת HIP HIP

 
במשפחה שלי תמיד מחפשים סיבה לחגוג - ימי הולדת במשפחה לקטנים ולגדולים, מסיבת רווקות, סיום תואר - רק תנו לנו סיבה, ואנחנו כבר נערוך מסיבה! ואם בעבר היה צריך ללכת מחנות לחנות כדי למצוא ציוד מסיבה - כלים חד פעמיים, קישוטים, מפות, קשקושים ומתנות - היום הכל מרוכז במקום אחד שגם מציע ערכות גאוניות ומושלמות במחירים סבירים שיהפכו כל מסיבה למרשימה בקלות - הכל באתר HIP HIP.

באתר היפ היפ (הוריי!) תמצאו ערכות מסיבה מגניבות לגמרי, כל ערכה עם נושא משלה. הערכות למסיבות הילדים למשל מקלות על כל הורה מותש ומסייעות לארגן בקלות מסיבת יום הולדת בהתאם לתחביביו ואהבותיו של הילד. וזה לא רק קל - זה גם מהיר - המשלוח הוא בחינם ומגיע תוך 3 ימים בלבד. ויש גם אפשרות למשלוח אקספרס בתשלום שיגיע כבר באותו היום. לא פלא שלפחות 3 חברות שלי כבר הזמינו מהם ערכות לחגיגת יום ההולדת של ילדיהם.

את האתר הקימו פול ויעל, זוג נשוי שעלה לישראל מלונדון לפני כשנתיים. לקראת יום ההולדת ה-6 של בנם הצעיר, רצו בני הזוג לארגן מסיבת יום הולדת אך גילו שהדבר לא פשוט כלל וכלל - ולפיכך החליטו להביא את רעיון מסיבות הנושא מאנגליה לישראל, כך שגם כאן בישראל נהנה ממסיבות מלהיבות ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים הוגנים וכמובן בנוחיות המירבית.

מחירי ערכות מסיבה ב- HIPHIP  נעים בין 50-100 ש"ח בממוצע עד 16-20 אורחים, מחירים סבירים ביותר לדעתי, בהתחשב באיכות ובעושר של הערכות. באירוע השקה לתחפושות החדשות ולערכות באתר שנערך לאחרונה ביס פלנט, זכיתי גם להתרשם מהיופי ומהעושר שלהן בעצמי. בתמונות הבאות (שצילמה הצלמת המוכשרת מרב רביץ מושל, BELLYBOOK) תוכלו לראות אותן בעצמכם. לחיצה על שם הערכה תוביל אתכם לעמוד הערכה באתר. יש ערכות בסיסיות, ערכות מורחבות, והמון אביזרים שונים למסיבה.

ערכות לדוגמה:
ערכת פיראטים


צילום: מרב רביץ מושל
ערכת ברווזוני קוואק:



צילום: מרב רביץ מושל
ערכת נסיכות דיסני:



צילום: מרב רביץ מושל
ערכת סופר סטייליש:



צילום: מרב רביץ מושל
ערכת ספיידרמן:




צילום: מרב רביץ מושל
ערכת לילות הוליווד:




את העוגות המדהימות, כולל עוגת HIP HIP - הכינה מלי הדני מ-"נגיעות".

צילום: מרב רביץ מושל

הערכות מציעות פתרון נהדר לעיצוב מהיר וקל של מסיבת יום ההולדת של הקטנטנים, ואני הייתי שמחה למסיבת הוליווד או פיראטים גם בגילי המופלג למען האמת. יש גם פינוקים מיוחדים וגם ערכות למבוגרים, כך למשל ניתן למצוא באתר את המכונות הבאות, מימין לשמאל בתמונה - מכונת צמר גפן מתוק, מכונת מאפינס (בקרוב באתר - אני מחכה בציפייה כי אני רוצה לקנות אותה, היא מכינה מאפינס תוך 5 דקות. אני חייבת כזאת), מכונת פופקורן, ומפל שוקולד.

המכונות מספקות פתרונות לכיבוד טעים ומהיר במסיבה, ואני בטוחה שגם ילדים וגם מבוגרים ייהנו מהן.

צילום: מרב רביץ מושל
אני בעצמי חגגתי במסיבת הרווקות שלי שנערכה התחילת החודש עם ערכה מושקעת של היפ היפ למסיבת רווקות, שעונה לשם המתבקש והחמוד - "איי דו". הערכה כללה סט של צלחות חד פעמיות, מפת שולחן, נרות לעוגה, קונפטי פרחוני שנתקע בשיער, וגולת הכותרת - סרט בד לכלה העתידית, בסגנון מלכת יופי:


 

אתם יכולים לראות את הסרט בתמונה המוזרה במיוחד הזאת :)

 
מלבד ערכות המסיבות האתר התחדש לאחרונה בתחפושות morphsuit - תחפושות משעשעות וקצת קריפיות לעיתים:

 


צילום: מרב רביץ מושל

 
 
חוץ מלברוח מהאנשים המחופשים ולשחק איתם, הילדים באירוע ההשקה נהנו גם מהפעלה שהעבירה סיון יעקובי ופטל הפקות עם יומולדת קרקס:


צילום: מרב רביץ מושל

צילום: מרב רביץ מושל

נהנינו גם מהסרט המצחיק "לעוף על הזמן" - סרט שאפשר היה באותה מידה לקרוא לו - תרנגולי הודו בחלל, או "בחזרה לעתיד עם תרנגולי הודו". במרכז הסרט שני תרנגולי הודו שחוזרים לעבר בתקווה לשנות את סעודת חג ההודיה ולהציל לא מעט תרנגולי הודו במהלך ההסטוריה. במובן זה שמו של הסרט אפילו מוצלח יותר בעברית מאשר באנגלית - Free birds. הסרט הצחיק אותי הרבה יותר ממה שציפיתי מסרט אנימציה של אולפן לא כל כך מוכר (Reel FX Creative Studios) וזאת אפילו למרות שהוא היה מדובב (אלי ומריאנו עושים עבודת דיבוב נהדרת בסרט). בקיצור - מומלץ בחום.

אני כבר יודעת שלקראת המסיבה הבאה שלנו, יום ההולדת של אחייניתי שמגיע בסוף דצמבר, אנחנו ניכנס לאתר היפ היפ ונזמין לה ערכת מסיבה, עם אביזרים מיוחדים וממתקים מתוקים. אני גם בטוחה שהאתר בהחלט ייכלל בכל תכנון מסיבה עתידית אחרת שלנו.

וגם אתם מוזמנים להיכנס ולהתרשם בעצמכם גם מאתר היפ היפ, ומעמוד הפייסבוק של האתר, שם עולים מדי פעם מבצעים מיוחדים והגרלות שוות מאוד, ומידע על מוצרים חדשים ותקופתיים, כמו פינוקים לחג החנוכה.


 

 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה