יום ראשון, 13 באפריל 2014

קאפקייקס מוקה במלית גבינת שמנת - עם גבינת שמנת מופחתת שומן

לאחרונה יצאו לשוק גבינות שמנת נפוליאון מופחתות שומן שמכילות 16% שומן במקום 30% - ירידה של כמעט מחצית מאחוזי השומן. נכון, זה עדיין לא גבינה כחושה, אבל זה תחליף מעולה למי שעדיין רוצה ליהנות ממתכונים עם גבינת שמנת, או סתם למרוח שכבה ממנה על פרוסת לחם חמה ולהתענג, אבל רוצה גם להפחית בצריכת השומן והקלוריות.
 
טעמתי את הגבינות החדשות, ואמנם כבר מזמן לא אכלתי גבינת שמנת 30% שומן (כל הכבוד לי!), אבל הטעם הרגיש לי זהה לגמרי. רך, נימוח קרמי ופשוט כל כך טעים, שהייתי חייבת לאכול מהגבינה עם בייגלה חם שהיה בבית, ואח"כ להכין גם קינוח איתה.

אין מה לומר - בדיוק כמו האיש - גבינת נפוליאון החדשה מגיעה עם אריזה קומפקטית ואישיות כובשת.

הקינוח שהכנתי הוא קאפקייקס מוקה במלית גבינת שמנת. השתמשתי במתכון הנהדר מהבלוג "בצק אלים", ובגלל שהתחשק לי טעם מוקה - הוספתי גם שתי כפיות קפה נמס (השתמשתי בבאלאנס, כי יש בו סיבים תזונתיים ונראה לי מגניב להוסיף לקאפקייקס).

המתכון פשוט למדי – עובדים לפיו ומכינים בלילת גבינה עם גבינת השמנת מופחתת השומן, ומעבירים את הבלילה להתקשות קצת במקרר. עוברם לבלילת השוקולד– ואל תשכחו להוסיף את המרכיב הסודי שיעניק טעם של מוקה לקאפקייקס הנפלאות האלה.
 
מלית הגבינה:


תערובת המוקה - כל כך טעימה עד שבן זוגי אמר לי - עזבי את הקאפקייקס, בואי נאכל את זה ככה.


 
מוזגים את בלילת המוקה למנז'טים שהנחתם מראש בתבנית קאפקייקס, מוסיפים כפית מתערובת הגבינה במרכז כל מנז'ט עם בלילת מוקה, ומעל מפזרים קצת שוקולד צ'יפס.
 

 
והתוצאה הטעימה:


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה