יום ראשון, 13 באפריל 2014

גלוסיבוקס אוקטובר: בסימן אסתר המלכה והסתיו

לא ניתן לכתוב על גלוסיבוקס אוקטובר מבלי להתייחס לשמועות, והשמועות אכן נכונות - קופסת אוקטובר קצת פחות מפנקת ויוקרתית מהקופסאות שקדמו לה. מקופסת אוגוסט הייתי מרוצה עד מעל לגג, וגם מזו של ספטמבר. זו של אוקטובר היא נחמדה. הקופסה אמנם מכסה לחלוטין את עלותה עבור המנויות, יש בה 8 מוצרים, מתוכם 5 בגודל מלא, והמוצרים בה שימושיים מאוד עבורי ברובם, אבל אני מבינה את התמיהה על ההחלטה לכלול בקופסה שפתון מביוטיקר, ולא משנה כמה עמיד ויפה הוא, כאשר מתרגלים לקבל שפתונים או לקים יקרים יותר.

גלוסיבוקס עדיין מהווה בעיני מתנה טובה לחברה או לקרובות משפחה חובבות איפור וקוסמטיקה. חלק מהענין בגלוסיבוקס הוא העובדה שמדובר בקופסת הפתעה (שמחירה 75 ש"ח לפני משלוח, ואפשר לאסוף עצמאית). לפעמים מתגלים פריטים נהדרים ומרגשים יותר ממה שציפינו, ולפעמים פריטים שפחות קולעים לטעמנו. לפי השמועות, קופסת נובמבר אמורה להיות מושקעת ומיוחדת. אני מחכה בציפייה לגלות מה היא תכלול :)

הקופסה הפעם הייתה באווירה סתווית ועם תמהיל מוצרים מעניין.

 
אז מה היה בקופסה?


 
בושם שמן של חברת JASMIN

הפריט היקר ביותר בקופסה היה הפעם בושם השמן. אני מכירה את חברת ג'סמין, ובעבר רכשתי את שמן הבושם בריח וניל והוא מצוין. בגלוסיבוקס קיבלתי שמן בושם בניחוח "אסתר המלכה" אני לא יודעת אם הריח מבוסס על מחקר היסטורי, אבל אם כן זה גורם לי לחשוב שאחשוורוש אהב מאוד לימונים, כי זה מה שמזכיר לי הריח יותר מכל - לימון מתקתק. בניגוד לאחרות- אני דווקא אוהבת מאוד את הריח, פשוט כי אני אוהבת בשמים בריח לימוני רענן. אפילו קניתי פעם את הבושם הלימוני ביותר שאני מכירה - "גרין טי" של אליזבט ארדן.

הניחוח של שמן הבושם החזיק מעמד שעות ארוכות על הגוף. לוקח לו קצת זמן להיספג ממש בעור, אבל כשהוא נספג הוא מחזיק מעמד מצוין. אני מניחה שמי שאהבה את הריח נהנתה מגלוסיבוקס אוקטובר כי שוויו של הבושם כבר עובר את מחיר הקופסה.
גודל מלא, מחיר 99 ש"ח ל-30 מ"ל, 129 ש"ח ל- 50 מ"ל.

 
ליפגלוס עמיד של חברת ביוטיקר, מסדרת 24/7

ליפגלוס שהוא אמנם זול, אבל נראה לא רע בכלל על השפתיים, במיוחד לכל חובבות המראה הגותי כמוני. בנוסף הוא עמיד מ-א-ו-ד, השפתון נשאר על השפתיים אפילו אחרי שאכלתי המבורגר, ולא ירד לגמרי עד שהסרתי אותו עם מסיר איפור.

קיבלתי את גוון מספר 4, גוון אדום-כהה שאהבתי מאוד. בצידו האחד הגלוס בצבע, בצידו השני הגלוס השקוף המתקתק על השפתיים. אמנם מפתיע לראות מוצר כזה בגלוסיבוקס, אבל אני שמחה שהכרתי אותו כי לטעמי הוא מצוין ואני מתכוונת לקפוץ לביוטיקר ולבדוק גוונים נוספים שלו.
 
גודל מלא, 7 מ"ל, מחיר 7.5 ש"ח (ולא 75 ש"ח כפי שנכתב בטעות בגלויה)

מדבקות ציפורניים של GASINE'S

מדבקות צבעוניות חביבות שילדות וצעירות יאהבו יותר לדעתי. נדבקות בקלות לציפורניים, וכדי לחזק את אחיזתן מומלץ למרוח טופ מעל, וזה בדיוק מה שעשיתי. כבר 4 ימים והמדבקה לא זזה מילימטר.
גודל מלא. מחיר - 19.99 ש"ח
 


החלטתי שאם כבר מוטיב של כוכבים - אהפוך את האצבעות לשמיים מטאלים זוהרים:

 
סבון מוצק AROMA

סבון מוצק מצוין שלקחתי איתי מייד לאמבטיה ביום בו פתחתי את הקופסה. הסבון מגיע בניחוח ארומטי מפנק ומכיל חמאת שיאה, ובאמבטיה התגלה בניגוד לציפיות כסבון שמשחרר לא מעט קצף, לשמחתי. אכן מפנק הרבה יותר מסבונים אחרים ונעים מאוד על הגוף. הוא הפך לסבון הקבוע שלי במקלחת.
גודל מלא, 90 גרם, מחיר 13.99 ש"ח.

 
מסיכת פנים של PAYOT

עם מסיכת הפנים הזאת קרה לי מקרה משעשע - בגלויה כתוב שזה פילינג אז לא הסתכלתי בכלל על השפורפרת הקטנה של PAYOT, וכשהייתי באמבטיה (אחרי הסתבנות עם הסבון מהפסקה הקודמת) מרחתי את הקרם על פני וציפיתי להרגיש גרגירים. אבל לא הרגשתי, וכמו שאומר אסי כהן - "פה חשדתי". הסתכלתי מקרוב כדי לראות מה קיבלתי וראיתי שבכלל מרחתי עכשיו באמצע האמבטיה מסיכת פנים של PAYOT שאמורים להשאיר 5-7 דקות על פנים יבשות ונקיות ואז לשטוף... ואני שמתי אותה כבר על פנים רטובות ואין סיכוי שהיא הייתה מתייבשת. אז שטפתי אותה וזהו, ואחרי האמבטיה לאחר שהתייבשתי הנחתי אותה שוב על הפנים ל-7 דקות, ואז הסרתי עם מים פושרים. המסיכה טובה והיא ניקתה היטב את הפנים וסגרה את הנקבוביות בעור הפנים, ולדעתי אפילו הבהירה קצת את העור.

התקבל כדוגמית. 75 מ"ל למוצר מלא, מחיר 225 ש"ח.

 
קרם גוף של LALINE

אני מכורה למוצרי ללין, אז כל קרם שלהם מתקבל בשמחה. להפתעתי הצבע של הקרם התגלה כחום בהיר ולא לבן. הקרם מועשר בשמנים ואלוורה, ריח הוניל נהדר, והמרקם נעים מאוד על הגוף - לא שומני בכלל ואפילו נספג בזריזות. תמיד נחמד שיש עוד קרם גוף בבית.

גודל מלא. 60 מ"ל, מחיר 14.99 ש"ח. 100 מ"ל, מחיר 33 ש"ח.

מברשת שיער מתקפלת של קליניק

בקופסה למעלה אתם יכולים לראות אותה במצבה המקופל וכאן במצבה הפתוח. מדובר במברשת שיער מתקפלת, שימושית מאוד לטיולים ונסיעות, במיוחד נסיעות לחו"ל שם צריך לחשב כל גרם כדי לא לחרוג מהמשקל ולשלם תוספת לחברות התעופה. אמנם מברשת השיער הכי טובה שאני מכירה היא ה- WET BRUSH שלי, אבל גם מברשת קליניק הצליחה להתיר את הקשרים בשיער יפה. נכנסה לתיק שלי לעיתות חירום של רוח חזקה שהופכת את השיער שלי לדומה מדי לשיער של רוברט סמית'.

גודל מלא (יש גודל חלקי?) מחיר 14.90 ש"ח.

 
(רוברט סמית')


דוגמית מייק אפ של קליניק

מייק אפ EVEN BETTER של קליניק. לצערי גוון הדוגמית לא התאים לגוון העור שלי. המייק אפ מעניק כיסוי בינוני ולא מרגיש כמו מסיכה (אם מתעלמים לרגע מהגוון המוטעה). יחד עם הדוגמית התקבלה גם גלויה עם הטבה מצוינת לחובבות קליניק - מייק אפ EVEN BETTER ב-119 ש"ח במקום 206 ש"ח.
 

 

 
אז זו הייתה קופסת גלוסיבוקס אוקטובר. שוויה הכספי, ללא הדוגמיות, היה כ- 170 ש"ח. הרבה מעבר למחיר הקופסה, אבל תמהיל המוצרים היה קצת תמוה בסופו של דבר. עם זאת כל המוצרים בקופסה למעט דוגמית המייק אפ היו שימושיים עבורי ונהניתי מהם. מחכה כבר לראות מה מחכה לנו בקופסת נובמבר המיוחלת.

 
*הקופסה התקבלה לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה