יום חמישי, 10 באפריל 2014

הלק המגנטי שלי

חברות הטיפוח מצליחות להפתיע אותי בכל פעם מחדש עם המצאות יצירתיות. אחרי הלק המפוצץ ומדבקות הלק, מגיע טרנד חדש ומעניין - לק מגנטי.
לק מגנטי הוא בעצם לק שמעורבבים בו חלקיקי מתכת קטנטנים, וכשמקרבים אל הלק מגנט הוא משפיע על צורתו וצבעו. כך אפשר ליצור צורות שונות על הלק, כגון פסים ישרים או אלכסונים, כוכבים ועוד ועוד. הכל תלוי בצורת המגנט.
 
קראתי על הלק בבלוג אופנה מחו"ל, והייתי חייבת לנסות בעצמי, אז מיד נכנסתי לאיביי (To the eBay mobile! Away!) וקניתי לעצמי לק מגנטי, כולל המגנט שנלווה אליו.
 הזמנתי 3 בקבוקי לק (למעשה הזמנתי אחד, קיבלתי אותו, הבנתי את העיקרון והזמנתי עוד 2 גוונים)
 הלקים המגנטיים שלי:
 
 

 זה המגנט:
 
ויש עוד הרבה סוגים:
 
הנסיון הראשון, עם אחד מגווני הלק האהובים עלי, צלח חלקית בלבד. הפסים יצאו חלשים מאוד.
 
 בתאורה שונה ראו אותם טוב יותר, אבל זה עדיין לא נראה חזק כמו בתמונות
 
קשה באימונים קל בקרב
אחרי שכל בנות הבית ביקשו להתנסות, וכרגע שלוש דורות של משפחתי (סבתא, אם ונכדה) מתהלכות עם לק מגנטי עם פסים אלכסוניים וישרים, הבנתי טוב יותר את העיקרון בלק הזה - ככל שאתן לשכבה הראשונה שמרחתי יותר זמן להתייבש, כך בשכבה השניה שאמרח, ואליה אקרב את המגנט, יווצרו פסים ברורים יותר. נסיון שני עם גוון יפייפה אחר הצליח הרבה יותר טוב! מה דעתכם?
 
 
 
 
 
אהבתי מאוד את התוצאה, וקיבלתי מחמאות רבות. אפילו הקופאית בסופר, שכשהושטתי לה את כרטיס האשראי, תפסה לי את היד בהפתעה כדי להסתכל על הלק מקרוב יותר וחקרה אותי לגביו. הסיטואציה הייתה מאוד משעשעת, אולי קצת פחות עבור הגבר שחיכה אחריי בתור...
 הלק הספציפי הזה הוא ממוכר סיני באיביי, כך שאיכותו לא בשמיים. אחרי 4 ימים הוא כבר התקלף. מצד שני עלותו נמוכה ביותר והוא עלה לי בסך הכל 3$, וגם מהירות הייבוש שלו מדהימה והוא התייבש ממש תוך דקה.
בארץ מוכרים לק מגנטי ברשת נייל סטודיו -  הלק הוא של חברת קולור קלאב, ומחירו 65 שקלים. הייתי רוצה לנסות אותו. בהמשך אני רוצה לנסות גם לק מגנטי של חברות נוספות כגון LCN, או חברות בינ"ל אחרות.
לק מגנטי של קולור קלאב:
 
צורת המגנט משתנה מחברה לחברה. בחלק מהחברות המגנט הוא חלק מהפקק, בחלקן מצורף מגנט בנפרד. הלק שלי מאיביי הגיע עם מגנט נפרד שמוצמד למקל כך שיהיה קל להחזיקו מעל הציפורן. אפשר להזמין צורות נוספות בנפרד.
 
שימו לב, לוקח זמן לשים את הלק. לק רגיל מורחים בכמה דקות, אבל הלק המגנטי דורש התעסקות מעבר ללק רגיל. שמים שכבה, מחכים קצת שתתייבש, שמים שכבה שנייה, מקרבים את המגנט, נזהרים שהמגנט לא ייגע בציפורן (אם הוא נוגע צריך לשים שכבה נוספת ולנסות שוב או להסיר את הלק. על הסרה קלה של לק מציפורן אחת בלבד בלי להרוס את הלק על שאר הציפורניים כתבתי כאן - http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2353396).
סופרים 15 שניות על כל ציפורן, מסירים ורואים אם נוצרו פסים. אם לא נוצרו - מנסים שוב.
 בפעם הראשונה לקח לי 20 דקות בערך לשים כמו שצריך, בפעם השנייה, אחרי התרגולים, לקח לי בין 10 דקות לרבע שעה. אז כנראה שאשמור את הלק יותר לאירועים מיוחדים או כשבא לי משהו מיוחד יותר בציפורניים. מצד שני אני תמיד יכולה לעשות את זה מול הטלוויזיה ואז זה לא מרגיש כמו זמן כל כך מבוזבז. נשים ומולטי טסקינג תמיד הולכים טוב יחדיו ;)
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה