יום ראשון, 13 באפריל 2014

שלושה פתרונות מרעננים מבית ד"ר פישר לכפות ידיים יבשות

יודעת ויודע כל מי שסובלים מיובש בכפות הידיים  - בחורף זה מחמיר. החורף גורם לעור שלנו להיות יבש יותר ולפעמים היובש הופך למטרד של ממש. יובש בעור הוא אחד הגורמים הראשונים המאיצים את הזדקנות העור ואת הופעת סימני הגיל. בנוסף לכך, במצב של מחסור בשומנים חיוניים, העור הופך דק וחדיר יותר לגורמים מזיקים חיצוניים, העלולים לגרום לרגישויות, גירויים ואדמומיות.
 
אז מה אנחנו עושות? - מתמרחות! אם שידת התמרוקים שלי מוצפת ממילא בהמון קרמים בקיץ - בחורף הם כבר מתחילים לגלוש ממנה. אל שלל הקרמים שלי התווספו לאחרונה 3 קרמים לידיים של ד"ר פישר, שנועדו לטיפול ביובש, ואחד מהם נועד גם להבהרת כפות הידיים. מכיוון  שאני אוהבת להתנסות בקרמים לפרק זמן ממושך יחסית לפני שאני כותבת עליהם - השתמשתי בכל אחד מהם למשך שבועיים-שלושה וחזרתי לספר על התרשמותי מכל אחד מהם.

 

 
אפקטיב קר קרם ידיים INTENSIVE
קרם שהוא גם זול וגם מצוין. שילוב מנצח ללא ספק. הוא מיועד לעור יבש במיוחד ומועשר בתמצית פירות טבעית, פסיפלורה, ענבים ואננס הידוע, לדברי היצרן, כמזרז את תהליך החידוש הטבעי של העור (למי זה ידוע? מעולם לא ידעתי שאננס עושה דברים כאלה), מסייע בהסרת תאי עור מתים וחידוש מרקם העור. מועשר בחמאת מנגו ובעל מרקם עשיר הנמרח בקלות. הקרם הוא גם היפואלרגני.
 
אז בקיצור - הכניסו לקרם סלט פירות, ויש לו ריח רענן ונהדר בזכות זה. הוא נספג מהר, בסביבות חצי דקה עד לספיגה מוחלטת שמאפשרת להחזיק את הטלפון ביד למשל, ולא משאיר תחושה שמנונית. הקרם אומץ בחום על ידי קרובת משפחתי שאין לה מדיח ולכן הידיים שלה כל הזמן יבשות. אני חושדת שהכניסו גם "קט ניפ" לקרם הידיים הזה כי החתולה שלי לא הפסיקה לרחרח לי את הידיים כששמתי אותו.
תכולה: 150 מחיר: 17 ₪.
 
 


בסדרת אפקטיב קר יש מוצרים נוספים שלא ניסיתי עדיין:
קרם גוף INTENSIVE, קרם לחות רב שימושי וקרם גוף MULTI-VITAMIN , קרם גוף, תחליב רחצה  וקרם ידיים וציפורניים INTENSIVERELIEF , קרם גוף SENSITIVE ללא בושם, קרם ידיים וציפורניים SENSITIVE ללא בושם.
 
יו-לקטין קרם ידיים טיפולי
 
אם הקרם הקודם הוא מצוין אבל לא מוגדר כטיפולי - כאן כבר עוברים לסדרה הטיפולית היקרה יותר. הקרם מכיל חלב שקדים להענקת לחות ותמצית אלוורה להרגעת העור. הוא מתאים לריכוך והענקת לחות בעור הידיים. לדברי היצרן שימוש יומיומי מונע סדקים ומשפר באופן משמעותי את מרקם העור ומראהו, ואפילו עוזר בהסרת תאי עור מתים. גם הוא נספג במהירות ואינו משאיר תחושה שמנונית. השתמשתי בקרם שימוש ממושך ויומיומי ואהבתי את הרכות שהוא מעניק לעור הידיים. בניגוד לקרמים טיפוליים אחרים - גם הריח שלו נעים מאוד. ממנו אני לא נפרדת כל כך בקלות, גם עם כל אהבתי לקרובות משפחה וחברות שחומדות אותו :)
תכולה: 100 גר', מחיר: 50 ₪
 
מוצרים נוספים בסדרה:  קרם פורטה טיפולי 10%, 30% ו-50%, קרם ידיים טיפולי בשפופרת וגם במשאבה. קרם פנים טיפולי בעל מקדם הגנה SPF16, קרם גוף טיפולי, אל סבון טיפולי, שמפו טיפולי ליובש ומניעת קשקשים, שמן רחצה פורטה טיפולי, קרם כף רגל טיפולי וג'ל פילינג טיפולי לכף רגל.


 
 
קרם ידיים מבהיר SPF30
 
הקרם היקר ביותר מבין השלושה. זהו קרם שנועד לטשטוש והבהרת כתמי עור, ומסייע במניעת כתמי עור עתידיים. הקרם מיועד לעור בוגר משלי והוא מוצר אנטי אייג'ינג. אין לי כתמי עור שצריכים הבהרה אבל השתמשתי בו בכל זאת כי הסתקרנתי ורציתי לראות האם העור שלי יהיה בהיר יותר. אני לא יודעת אם אני מדמיינת או שאולי זה בגלל החורף והעובדה שיש פחות שמש אז כולם פחות שזופים - אבל באמת שהידיים שלי נראו בהירות יותר אחרי שהשתמשתי בו כמעט 3 שבועות.
בשל ה- SPF30, שמן הסתם גם עוזר לשמור על הידיים בהירות ולא שזופות, הקרם מריח קצת כמו קרם הגנה, אבל הריח עדיין לא רע יחסית לקרמי ההגנה של פעם. הוא מעניק המון לחות לעור, לוקח לו קצת יותר זמן להיספג משני הקודמים, והוא עושה עבודה מצויינת במניעת יובש.
תכולה: 125 מ"ל מחיר: 122.00 ₪
 
קצת על סדרת WHITE -מדובר בסדרת אנטי-אייג'ינג מקיפה לשימוש יומיומי, לטיפול להבהרה ומניעת כתמי עור. הסדרה משלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטיפול בהיפר-פיגמנטציה.  בנוסף בסדרה: קרם יום מבהיר לעור רגיל- יבש / מעורב –שמן SPF30, קרם לילה מבהיר ומסכת פילינג מבהירה.

 

ניתן להשיג את התכשירים ברשתות הפארם,  בבתי המרקחת הפרטיים וקופות החולים. לא פעם המוצרים נכללים במבצעים של סופר פארם, ניו פארם והמשביר לצרכן.
 
*התכשירים התקבלו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה