יום שבת, 12 באפריל 2014

חדש על המדף לחודש ספטמבר

חדש על המדף לחודש ספטמבר 2013 - בואו לגלות אלו מוצרים חדשים עלו על המדפים לאחרונה:
 
חלב עיזים של תנובה:
איני זוכרת היכן שמעתי זאת - אך אני זוכרת כי ישנה טענה שמכיוון שאבותינו הקדמונים שתו חלב עיזים ולא חלב פרות - מערכת העיכול שלנו מותאמת טוב יותר לחלב עיזים ומעכלת אותו טוב יותר. ניסיתי את חלב העיזים החדש של תנובה ואני לא יודעת אם הוא מתעכל טוב יותר - אבל אהבתי את טעמו.
טעם חלב העיזים, שסביר להניח שטעמתם בטיולים לכל מיני חוות בהן חלבתם עיזים ואכלתם פיתה דרוזית עם לבנה, הוא שונה מטעמו של חלב פרה, אבל ההבדלים עדינים מאוד בחלב החדש.
את חלב העיזים שתינו כפי שהוא וגם שילבנו בקורנפלקס. התוצאה הייתה טעימה ומעניינת, ואני מעריכה שתהיה כזו גם עבור חיך שאינו מורגל בחלב זה. אני חובבת גם גבינות עיזים, כך שלא פלא שהחלב היה טעים לי.
אחוז השומן בחלב הינו 3.6%. המחיר המומלץ לצרכן גבוה ממחירו של חלב פרה, והינו 15.5 ש"ח לאריזת ליטר.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
 

 
מטליות ניקול החדשות - משתחררים מהסמרטוטים:
אני אוהבת את המוצרים של ניקול, ואין מצב שאין לי מטליות צהובות שלהן בבית (אני קונה אותן בסטוקים). כעת ניקול עוזרת לכולנו, גברים ונשים, להשתחרר מהסמרטוט המעופש בצבע ורוד או צהוב שסחוט תמיד ליד הכיור ומהווה כר פורה לבקטריות שונות.
במקום להעביר לכלוך וריח לא נעים ממקום למקום על השיש - פשוט משתמשים במטלית חכמה וחד יומית. כך לא משתעבדים למטלית - לא צריך לנקות, לסחוט, לייבש, לכבס - פשוט עוברים למטלית החדשה לשימוש היגייני יעיל ונוח.
בסדרה שלושה מוצרים:
  • מטלית חכמה בשליפת "צץ-רץ" המאפשרת לשלוף את המטלית - בקופסה יש 50 יחידות שנשלפות אחת אחת.
  • מטלית חכמה יומית גדולה ועבדה במיוחד לנקיון יסודי - 9 יחידות באריזת ניילון (הריבוע בתמונה)
  • מטלית חכמה יומית באריזת חסכון - 80 יחידות בגליל, המאפשר התאמת גודל מטלית לפי הצורך.
המטליות מצוינות וקל לנקות איתן. אני אימצתי אותן בחום. אמנם כבר שנים איני משתמשת במטלית מבד ליד הכיור, אך מטליות ניקול החדשות משפרות את הנקיון באמצעות מטליות איכותיות יותר לנקיון ליד הכיור במקום מטליות נייר דקות, שאינן מיועדות לכך, בהן השתמשתי עד כה.

 
עוגת דבש לחג של אחוה - בזיל-הזול:
ומנקיונות לראש השנה עוברים למטעמי ראש השנה! עוגת דבש טעימה ולחה של חברת אחווה. עוגת דבש זה דבר שנוי במחלוקת - או ששונאים, או שאוהבים. אני בצד של האוהבים. שמחתי לגלות שאחווה דאגה גם השנה (כמו בעבר) למחיר זול במיוחד לעוגת הדבש שלה לראש השנה כדי שכולם יוכלו להרשות לעצמם ליהנות מהמתיקות. העוגה תימכר במחיר של עד 6 ש"ח בלבד! (ייתכנו הבדלים בין רשתות, אבל מחיר המקסימום יהיה שישה ש"ח).
עוגת הדבש מתוקה, ובעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית ובמשקל של 400 גרם. מתאימה מאוד לאירוח והגשה בימי החג. חימום של כ- 10 – 15 שניות מקנה לעוגה רכות ייחודית, ניחוחות של אפיה והטעם – כאילו זה עתה יצאה מהתנור.
מחיר מומלץ לצרכן: 5 – 6 ₪ לעוגה במשקל 400 גרם.

 
ממרח חלוה:
במשפחה שלי מכורים לחלוה הקלילה של אחוה, שמגיעה בצורת שערות חלוה דקות. אבל אנחנו תמיד אוהבים לנסות מוצרי חלוה חדשים - ולכן שמחנו לטעום את ממרח החלוה החדש.
הממרח טעים ומשובח. מבוסס על טחינה גולמית, ולכן אידיאלי לתזונה כממרח בתוך כריך, במהלך שעות הלימודים לילדים וכארוחת ביניים מזינה.  החלוה נחשבת כממתק הבריא ביותר וכמוצר הבריאות המתוק ביותר. המוצרים מיוצרים על בסיס 100% שומשום טחון. ממרח החלוה מכיל מעל ל- 50% טחינה גולמית, הידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה.
ממרח החלוה של אחוה הינו בעל מרקם עשיר, אינו שומני מדי, והוא נימוח ונמס בפה. הממרח אינו דביק ובעל מרקם אחיד שקל למרוח. ניסיתי אותו על לחם מקמח מלא והסנדוויץ' יצא מעולה. מומלץ גם למרוח מעט סילאן או דבש, ויש אפילו כמה פסיכים שזורים קצת פלפל על השילוב לעיל כדי שיהיה מעניין בפה. חייבת להודות שאת זה עוד לא ניסיתי :)
מחיר מומלץ לצרכן: 12 – 10 ₪ לאריזת 400 גרם.
 
אורביט מנטה-פירות:
מה אתם מעדיפים? מסטיק בבקבוק או בחפיסה? בטעם החדש של אורביט - Bubble Mint - אין צורך לבחור מכיוון שיש גם וגם. בקבוקון המסטיקים אידיאלי למגירה במשרד או ליד המחשב, והחפיסה מתאימה לליווי אישי בתיק, ושומרת על הטריות.
מדובר במסטיק בטעם פירותי שמשולב עם מנטה - מבחינתי זה מצוין כי אני לא אוהבת מסטיקים חריפים מדי (תמיד לועסת את הירוק, לא הכחול). אורביט Bubble Mint הושק לאחרונה בישראל, ומסתבר שהוא מוביל בשוק האירופי ונמצא בשלישייה הפותחת של המסטיקים הנמכרים ביותר בכל מדינה בה הושק עד כה.
אריזת הבקבוקון כוללת 46 מלבניות ותימכר במחיר של 9.99 ש"ח. אריזת הכיס כוללת 10 מלבניות ותימכר במחיר של 2.99 ש"ח (מחיר מומלץ לצרכן). 
 
אז אלה המוצרים החדשים על המדף של החודש. מוזמנים לכתוב לי מה חשבתם עליהם.
 
*המוצרים התקבלו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה