יום חמישי, 10 באפריל 2014

מציאות שוות בתמנון

משהו טוב עובר על תמנון בשנים האחרונות.
בעבר הכרתי את תמנון בעיקר כחברה של "4 חולצות ב-100" בסוף עונה בקיץ, או 2 סוודרים בחורף, והיו להם גם מגוון של חצאיות ג'ינס כעורות למדי. זה לפחות היה הרושם שלי מהחברה עד לפני שנתיים שלוש.
 
אני לא יודעת אם השינוי חל בי או בהם, אבל פתאום שמתי לב לכך שעל המדפים בחנויות הרשת התחילו לצוץ גם שמלות מתוקות ומכנסי ג'ינס חמודים, ובדרך כלל המחירים שלהם משתלמים ביותר. התפירה היא אמנם לא "תפירה עילית", בדומה למצב ברוב הרשתות בארץ, אך המחירים זולים יותר מאשר בקסטרו, זארה, רנואר ודומותיהן, ובעוד שההיצע בתמנון הולך ומשתבח עם השנים, המחירים נשארים הוגנים. לפי מדד ה-VFM שלי (Value For Money)- הקנייה בחנות משתלמת ביותר, ואפשר לחדש מלתחה בשליש עלות לעומת המחירים בחברות אחרות.
ה
הצטרפות למועדון הלקוחות של תמנון, בניגוד למועדוני הלקוחות של חלק מהחברות האחרות, היא בחינם. אני חברה כבר מזמן והשבוע קיבלתי SMS שהודיע לי על מכירת Presale של פריטים מהקולקציה החדשה ב-30%.
 
אז קפצתי לחנות והתחדשתי בלא פחות מ- 3(!) שמלות חדשות.


 
השמלה הקלאסית הזאת, שהמחיר ההתחלתי שלה הוא כבר מצוין - 90 ₪, אבל עם ההנחה לחברי המועדון שילמתי עליה רק 63 ₪. שווה.
* אם לא עוצרים את הצילומים כשהדוגמנית צריכה לשירותים - שלא יתפלאו שיוצאות אחר כך תמונות כאלה.
 
* פה היא נראית רגועה יותר. כנראה שנתנו לה לצאת לרגע בכל זאת.
 
 זהו גם המחיר ששילמתי עבור השמלה הזאת, שבעיני היא מתאימה להופעה משרדית ואלגנטית (במציאות היא לא כ"כ קצרה כמו בתמונה). אני ממליצה לצוות לה חגורה רחבה כדי להדגיש את המותניים, מכיוון שהיא קצת ריבועית על הגוף.
 
 
בנוסף, הצלחתי איכשהו למצוא גם שמלה ששרדה את סוף העונה, ועוד במידה שלי. זה היה מרגש.
אמנם פרחוני זה בד"כ לא כוס התה שלי, אבל היא כל כך מתוקה ויושבת כל כך יפה על הגוף, שהייתי חייבת לקנות אותה. גם המחיר - 39 ₪, לא הותיר הרבה ספקות.
 
 
  
 כמה מילים על מידות - אני רחוקה מלהיות רזה, והמידה שלי נעה בין 42 ל-44, ורחמנא ליצלן בחלק מהחנויות אני אפילו 46 (אני משכנעת את עצמי שהם סתם מדביקים תווית עם מידה בלי קשר להיקפים). בכל זאת בשמלות שמדדתי בתמנון הספיקה לי מידה L. נראה כי בתמנון הבינו ש-38 זו לא המידה הממוצעת בחברה הישראלית, והרחיבו את טווח המידות שלהן ואת ההיקפים בהן בהתאם. זו מגמה מבורכת מבחינתי ומבחינת קונות רבות שנעצבות אל ליבן כל פעם מחדש על כך שאי אפשר למצוא במרבית הרשתות בארץ בגדים יפים מעל מידה L. אני מקווה שחברות נוספות יפנימו את הכוח הצרכני של נשים בכל המידות, ויפנו אל כולנו.
 
אלה המציאות שלי. מקווה שגם לכם היה שבוע מוצלח, שופינג וויז ובכלל 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה