יום ראשון, 13 באפריל 2014

גלוסיבוקס דצמבר - קופסת הסילבסטר

הפעם לא היה בקופסה כדור מראות מנצנץ כמו זה שהיה בקופסת הסילבסטר בשנה שעברה. קיוויתי שיהיה כזה גם השנה כדי שגם החתולה שלי תיהנה מהקופסה, במקום זאת היא נהנתה מכרסום קופסת הקרטון בה הגיעה הגלוסיבוקס. אי אפשר לומר שהיא לא מרוצה למרות הכל.
 
וגם אני מרוצה. אמנם חשבתי שבדצמבר ייבחרו בפריטים מנצנצים וציפיתי להמון בלינג לכבוד הסילבסטר, אבל קיבלתי קופסה הרבה יותר יוקרתית ושימושית מאשר קופסה עם עוד  לק נצנצים. הגוון הכסוף היפה של הקופסה הפעם, והשפתון המבריק עם הגוון הנהדר מסדרת ספארקס של קרליין סיפקו את הגלאם. 2 מוצרי שיער מצוינים וקרם ידיים מעולה סיפקו את הפרקטיות והפכו את הקופסה למשתלמת במיוחד, ו-2 הדוגמיות, האחת דוגמית בושם כמנהג הגלוסי, והשנייה דוגמית קצת יותר מפתיעה, השלימו את גלוסיבוקס הסילבסטר שלי.
 
מה בקופסה:
6 פריטים, מתוכם 3 בגודל מלא, אחד בגודל מוקטן, ו-2 דוגמיות. שווי הקופסה היה הפעם משתלם במיוחד עבור קופסה שעלותה 75 ש"ח, והסתכם בשווי של כמעט 300 ש"ח.
 
מסיכה לשיער - ANANDA BIO COSMETICS
לא הכרתי את חברת "אננדה" בעבר, ואני שמחה להכירה בזכות הגלוסיבוקס. מסיכת השיער הגיעה בגודל מוקטן ועם השיער הארוך שלי גמרתי כבר חצי ממנה בשימוש יחיד. את החצי השני אני שומרת להזדמנות חגיגית.
 
מדובר במסיכת הזנה טבעית לשיער, שמכילה חמאת שיאה, שמן ארגן מרוקאי, אובליפיכה, שמן לפה אורגני עם פרוטאין משי. אני חושבת שהריח של צמח האובליפיכה משתלט על המסיכה וריחה אינו מתקתק אלא מריח קצת כמו צמחי מרפא. היא משאירה את השיער רך ונעים מאוד, והריח מתפוגג לאחר השטיפה כך שלא מסתובבים עם ריח של פינת צמחי המרפא בבית המרקחת.
המסיכה מצויינת ובהחלט אחפש אותה בגודל מלא.
 
מחיר ל-250 מ"ל - 79 ש"ח.
 
 
סרום לשיער ALFA & OMEGA
 
סרום מעולה שמבטיח רבות וגם מקיים. מדובר בסרום מקצועי שנמכר רק במספרות. בראש ובראשונה חשוב לי שהסרום לא ישאיר את השיער עם מראה שומני - והסרום הזה בהחלט משאיר מראה חף מכל שומן, ובמקביל מעניק נפח, רכות, מתקן קצוות מפוצלים, ואמור גם להגן על הצבע ולתקן נזקי החלקת שיער. לא בדקתי מדעית כל אחת ואחת מהבטחות היצרן, אבל אין ספק שהשיער שלי פשוט פשוט נראה טוב ובריא יותר כשהשתמשתי בסרום.
 
גודל מלא. מחיר ל-100 מ"ל: 140 ש"ח.
 
שפתון ספארקס של קרליין
 
לא מכל גוון של מוצר איפור שמגיע בגלוסי אני מרוצה (יש קבוצות להחלפות בפייסבוק וגם בעמוד גלוסי אגב. אני פשוט מעבירה הלאה), אבל הפעם היה לי מזל וקיבלתי שפתון בגוון מקסים, בדיוק בסקאלת האדום-ורוד כהה שאני אוהבת (נוטה יותר לורוד כהה מאדום, אבל עדיין נהדר). מספר הגוון - 905.
 
השפתון מכיל לחות וגלוס. בשל הלחות השפתיים פחות מתייבשות בשימוש בו לעומת שפתונים אחרים, והגוון עדין יותר מאשר הצבע בתמונה. כמו כל גלוס הוא טיפה דביק, מרגישים את זה בהתחלה ואחר כך התחושה נעלמת, או שסתם התרגלתי ושכחתי מזה.
 
גודל מלא. מחיר: 105 ש"ח.
 
קרם ידיים מינוס
417
קרם ידיים שנספג במהירות מדהימה. שייך לחברה שמוצריה מבוססים על החומרים המועילים מים המלח ומכאן גם שמה המקורי - מינוס 417 (היום ים המלח כבר נמצא במינוס 427 מתחת לפני הים. אבל מן הסתם לא שינו את שם החברה לאור השינויים במפלס הים). הקרם מכיל שילוב של חמאת שיאה, תמציות צמחים ושמנים ארומטיים, ויטמינים A, B, E, ו- F ומינראלים מים המלח. אני קיבלתי את ריח ה- OCEAN והוא בדיוק לטעמי. המחיר שלו זול מאוד בעיני - הוא עולה רק 15 ש"ח, והגודל שלו, 50 מ"ל, אידיאלי להכללתו בתיק האיפור והטיפוח שעובר בין התיקים שלי.
 
לאור איכות קרם הידיים - אני סקרנית לנסות מוצרים נוספים של החברה.
 
בושם NINE WEST לאב פרי קיס
 
בושם בריח פרחוני מתקתק, עם מעט חמיצות. מתואר כבושם נשי שובב וסקסי עם נוכחות מתמשכת ומעודנת.
 
 
ALWAYS אינפיניטי
 
ולפינת ה- WTF בגלוסיבוקס -הפריט השישי הוא מארז של 2 תחבושות היגייניות של אולוויז אינפיניטי.
 
אולי זו האריזה המנצנצת ששבתה את תשומת ליבם של קברניטי גלוסיבוקס אשר החליטו להכלילה בקופסה. אולי זה כדי שנוכל לרקוד בקלילות בסילבסטר גם במקרה שאנחנו בתקופה המעצבנת של החודש. אין לי מושג ובכל מקרה זה מוצר שישי בקופסה שאמורה להכיל 5 מוצרים וכל דבר מעבר להם זה מתנה, ולימדו אותי שעל מתנה אומרים תודה. אז תודה גלוסי.
 
ואם גם אתן חושקות בקופסת הגלוסיבוקס הנהדרת של החודש, או בקופסת ינואר המסקרנת, אתן מוזמנות לבקר באתר ולהזמין לכן, לחברה, לאחות, לאמא, לדודה, או לגבר מיוחד בחייכן (יש גם גלוסיבוקס גברים) את קופסת ההפתעה המשמחת של גלוסיבוקס.
 
 
*הקופסה התקבלה לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה