יום ראשון, 13 באפריל 2014

המלצה: קרם עיניים קוויאר מבית "פבוניה בוטניקה"

אני תמיד נהנית מהמוצרים של חברת פבוניה בוטניקה הנפלאה, אבל לא כל אחד מהם מתאים לעור הפנים שלי ולגילי. זו הסיבה שכאשר קיבלתי להתנסות את קרם העיניים מסדרת "מיוקסי קוויאר" היוקרתית של פבוניה (Myoxy-Caviar Timeless Eye Contour), המיועד לעור בוגר (החל מגיל 40) הוא עבר להתנסותה של בת משפחתי שנשקה לשלום לגיל 40 כבר לפני כמה שנים טובות.

קרם העיניים היה מסקרן במיוחד מכיוון שהוא נועד להוות אלטרנטיבה צמחית לפעולת הבוטוקס. אקדים ואומר שמחירו גבוה בהתאם, אולם הכמות שלו כפולה ביחס לגודל השגרתי של קרמים יוקרתיים אחרים לעיניים (30 מ"ל במקום 15).
 

האריזה אלגנטית בצבעי לבן-כסוף-שחור:


ובתוכה תמצאו את הבקבוקון המעוצב והיפה הזה. עם משאבה שמקלה מאוד על השימוש בקרם.
באופן כללי אני מעדיפה קרמים עם משאבה במקום מיכלי קרמים שכדי להוציא מהם חומר צריך להכניס אליהם את האצבעות. פחות היגייני ופחות נוח. עם מוצרי פבוניה לא נתקלתי בבעיה, וכל מוצר שלהם שנמצא אצלי בבית מגיע עם משאבה.

טרם השימוש, שלחתי לנסיינית שלי את הסרטון המפורט הזה שמדגים בפרטי פרטים איך להשתמש בקרם העיניים. אני חושבת שהסרטון הזה מפורט ויסודי, ושימושי מאוד כדי ללמוד איך להשתמש בכל סוג של קרם עיניים:

https://www.youtube.com/watch?v=6p8PUrZNqYs

עוד לפני שהעברתי לה את הבקבוקון היפה, אני מודה ומתוודה שלא התאפקתי וניסיתי בכל זאת את הקרם בעצמי. יש לו ריח נפלא, עדין ופרחוני, והוא נספג במהירות. הקרם הרגיש נהדר על העור, והוסיף לו המון לחות כך שהיובש שאני מרגישה מסביב לעיניים מדי פעם נעלם לגמרי. עם זאת מכיוון שבכל זאת הוא לא מיועד לגילי - הוא הועבר לנסיינית המקסימה שלי, שניסתה אותו במשך שבועיים וחזרה עם הדיווח הבא:

"הריח מצוין (אמרתי לכם). הקמטוטים מסביב לעיניים נראו טוב יותר והצטמצמו, והנפיחות מתחת לעיניים פחתה מאוד. לא הייתה כל כך השפעה אצלי על כהות מתחת לעיניים, אבל עוד לא מצאתי קרם עיניים שכן מצליח להעלים לחלוטין את הכהות. אחרי ההתנסות במשך השבועיים האחרונים העור מרגיש לי בריא ו"חי" יותר. לדעתי זה קרם עיניים מצוין, אחד מהטובים ביותר שהיו לי אי פעם. אימצתי אותו בשמחה לשימוש יומיומי ואני מורחת אותו בעיקר לפני השינה. נשאר לי עוד המון מהקרם כי השתמשתי ממש בטיפה בכל פעם, וזה מספיק".
 
כפי שציינתי, מחירו של קרם העיניים אינו זול. המחיר המומלץ לצרכן- 819 ₪ ל- 30 מ"ל, כך שהייתי ממתינה למבצע כדי לרכוש אותו, כי הוא מצוין. וכאמור - גם הכמות בו כפולה לעומת הגודל השגרתי של מוצרי טיפוח לאזור העיניים.

ניתן להשיגו ברשת "עדן טבע מרקט", בחנויות טבע מובחרות, קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים: 1-800-350-333 או באתר פבוניה בוטניקה

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה