יום ראשון, 13 באפריל 2014

מתנות לחג בפוקס הום - מה בחרתי?

המון מתנות מחליפות ידיים בחגים. כיף לקבל מתנות וכיף לתת אותן, בדרך כלל כאות הוקרה למארחת שלא ישנה שבוע לפני ליל הסדר כדי שהבית ייראה מדהים והארוחה תהיה מעולה (אוקיי, יש גם מארח, אבל רוב הסיכויים שלא הוא זה שאחראי על סידורי השולחן בסגנון מרתה סטוארט. ואם כן - כל הכבוד, שימשיך כך).  
אם לא יודעים מה לבחור - תמיד אפשר להעניק שובר מתנה כדי שייבחרו בעצמם. שני שוברי מתנה כאלה קיבלתי מחברת פוקס לרכישה בפוקס הום (FOX HOME), כל שובר על סך 100 ש"ח.
 
פוקס זה לא רק בגדים, כמו שנאלצתי להסביר לבן זוגי, שכן הרשת הקימה לפני מספר שנים גם את פוקס הום - רשת חנויות שמציעה מגוון רחב של מוצרים מעוצבים מתחומי המטבח, אירוח ושולחן, טקסטיל אמבטיה ונוי. ברשת אפשר למצוא מציאות ממש ויש מגוון רחב של מוצרים חדשניים ומעוצבים, שמקלים על החיים ומעלים חיוך על שפתיהם של חובבי הגאדג'טים למטבח למשל.
 
אני מאוד אוהבת את הצבעוניות של סניפי הרשת, מכל מקום מציצים צבעים עזים ומשמחים, והפריטים לא משעממים בכלל. אמנם יש גם פריטים סולידים יחסית, אבל רוב הפריטים מעניינים יותר, מכוסות הפלסטיק הצבעוניות דמויות הקריסטל, ועד לקדירה היפה עם איור התרנגולת עליה.
 

גם צלחות מתוקות לקינוחים יש בפוקס הום, מחירן הוא בסביבות 15-20 ש"ח לאחת, והן כל כך צבעוניות ופשוט מקסימות. משתייכות לקולקציית "SWEAT CREAM".
 
ליקר לימונים, מישהו?
ברשת תמצאו גם את סדרת LEMONADE - אשר שמה דגש על צבעוניות ומוטיבים לימוניים.
 
ורעיונות לעיצוב שולחן הסדר:
 
 
המתנות שלי:
 
ומה אני בחרתי לרכוש בשוברים? אתם כבר יודעים שאני אוהבת לאפות, ולכן מצאתי לי סט מושלם שכולל חמישה חלקים, ומחירו היה 130 ש"ח. סט שכולל 4 תבניות שונות לאפיה, ולקקן סיליקון אחד.
 
בנוסף רכשתי סט של מחבת וכלי לבישול רוטב (אני אוהבת סטים כמו שאתם רואים). הסט השני עלה 69 ש"ח. המחירים של שני הסטים מעולים לדעתי. לא מפתיע שהסט של תבניות האפיה היה האחרון מסוגו שנשאר על המדף. לפחות שתי לקוחות שאלו אותי בדרכי אל הקופה היכן מצאתי אותו, ונאלצתי לאכזב אותן כשגיליתי להן שכנראה שזהו האחרון ושלחתי אותן לחפש באזור הכללי בו מצאתי אותו.  
כרגע ולכל משך חודש אפריל יש גם מבצע של פריט שני ב- 50% בפוקס הום, כדאי לקפוץ ולהתרשם מההיצע ומהמחירים. חובבי "מאסטר שף" ישמחו לגלות גם את סדרת מוצרי המטבח של השף חיים כהן, שכוללת כלי מטבח איכותיים שנבחרו בקפידה ע"י השף.
 
 
חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה