יום ראשון, 27 באפריל 2014

המלצה על שמלה מתוקה שהזמנתי מ- ASOS (ונמכרת עכשיו ב- 50 ש"ח!)

 
בשבוע שעבר קיבלתי שמלה שהזמנתי מ- ASOS, שאיכשהו הצליחה לחמוק בין שאר החבילות שתקועות בדואר בגלל פסח ולהגיע אלי.
מדובר בשמלה שחורה פשוטה למדי, אבל עם טוויסט מעניין בחלק העליון שלה שהופך אותה לקצת פחות שגרתית וקצת יותר סקסית.


 היא עשויה מ- 93% כותנה, 7% אלסטן, כך שהיא מאוד קלילה על הגוף. המחשוף שלה מכובד אבל לא חושף יותר מדי לטעמי.   


בשבוע שעבר היא עלתה 13 ליש"ט, ועכשיו היא עולה 9 ליש"ט (בסביבות 50 ₪), אני כבר הזמנתי עוד אחת במידה אחת פחות, שתהיה קצת צמודה יותר לגוף. על שתי השמלות האלה קיבלתי 5% מסכום הקנייה בחזרה דרך Extrabux, כך שהן יעלו בסופו של דבר אפילו פחות מ- 50 ₪.

המשלוח מאסוס, כרגיל, הוא בחינם.
איך מקבלים כסף בחזרה בקניות באסוס ובאתרים נוספים?
כשאני מזמינה ב- ASOS אני עושה זאת תמיד דרך אתרי "קש-בק", שזה אומר שאני מקבלת אחוזים מסכום הקניה בחזרה. יש כמה אתרים כאלה ברשת, אני בדרך כלל משווה אחוזים בין השלושה האלה-  Ebates  ExtraBux או- Pouring Pounds (האחרון הוא לאתרים בריטים כמו איכמיסט למשל).

מחפשים באתרים האלה את שמות האתרים בהם אתם רוצים לקנות (כגון אסוס), נכנסים דרכם לאתרי הקניות, ומקבלים אחוזים מהקניה בחזרה בהחזר כספי לפייפאל או בצ'ק (בד"כ 3-5% מסכום הקנייה, לפעמים גם יותר, וזה מצטבר). יש אפילו החזר כפול בחלק מהחנויות.

להרשמה ישירה ל- Pouring Pounds  וקבלת 5 ליש"ט מתנה בעת ההרשמה ליחצו כאן

להרשמה ישירה לאיבייטס וקבלת 5$ מתנה בעת ההרשמה ליחצו כאן

להרשמה ישירה לאקסטרבאקס וקבלת 5$ מתנה בעת ההרשמה ליחצו כאן

אני ממליצה לכולן לבדוק את האתרים האלה, קיבלתי מהם כבר מאות ש"ח בחזרה על קניות ברשת. אם תרצו - אעלה בהמשך מדריך מסודר על אתרים מסוג זה.  


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה