יום שלישי, 22 באפריל 2014

אינדולה מציגה 5 מראות קיץ מיוחדים, ואני מציגה תספורת חדשה

לא פשוט לשכנע אותי להסתפר. אני אוהבת שיער ארוך, גולש, כזה של סמארה מ"הצלצול", או אם להיות קצת פחות קריפים - קצת יותר קצר מזה של רפונזל. גם כשאני מסתפרת זה בדרך כלל רק קיצוץ סמלי של קצוות כדי שהשיער יהיה בריא יותר. אז איך בכל זאת שכנעו אותי להסתפר?
 
א. היממו אותי עם מראות הקיץ המיוחדים והמגניבים של אינדולה.
ב. קיבלתי כמעצב שיער את בר דבוש. איש מוכשר שעובד עם אינדולה (מה שכבר מעיד על מקצועיות), בעל מספרה באזור הדרום, וניסיון של מעל 10 שנים.
 

תיכף נגיע לתספורת שלי, אבל עוד לפני זה
- תראו איזה יופי נראים מראות הקיץ של אינדולה, שנחשפו לפנינו באירוע בלוגריות שנערך במשרדי חברת גדעון קוסמטיקס.
הקולקציה החדשה והקיצית -2014  SMART STREETSTYLE - נבנתה בהשראת בלוגים בינלאומיים בתחום אופנת הרחוב (והוו, איזה יופי שבלוגריות משפיעות ושטרנדים עולים מהרחוב ולא "מומצאים מלמעלה"), ותורגמה על ידי ליאונרדו ריצ'ו, השגריר הבינלאומי של  INDOLAלחמישה טרנדים מתוחכמים, מרשימים ובעלי נוכחות:
 
MONO MANIA  
מראה מונוכרומטי הכולל שילובים דרמטיים בין השחור והלבן. מראה שיקי שמשדר עוצמה בזכות ההדפסים הגרפיים והצירופים המנוגדים. במראה נעשה שימוש בחומרים רכים וגמישים לתוצאה עדכנית ולמראה שיער מלא חזק ובריא.
אין ספק שזה שילוב קלאסי ושיקי לחלוטין. אבל קצר מדי לטעמי, נמשיך הלאה.
 
 
CANDY GANGSTER 
מראה מתוחכם המשדר תמימות, מתיקות וילדותיות עם טוויסט עוצמתי על גבול הקשוח. כאן המתיקות מגיעה באריזה מחוספסת בצבעי פסטל בעלי ניגודיות חזקה. המראה משלב ערבוב וניגודיות בלתי צפויה של אריגים, צורות ומרקמים. זהו מראה שיער המעצים את המראה המוקפד.
אחד המראות המגניבים ביותר, תנו לי שיער ורוד, סגול, כחול. כמה שיותר צבעוני יותר טוב. הלוואי שמראה כזה היה מתאים לי.
 
 UPTOWN GIRL
מראה אורבני קלאסי ומתוחכם המשדר בטחון ואלגנטיות. כאן מוצגים הדפסים בצבעים עזים ומרקמים שופעים. זהו מראה משרדי בוגר שלא לוקח את עצמו ברצינות רבה מדי. מראה השיער מרהיב, אלגנטי ומודרני שמעניק לשיער ברק, זוהר.
אהבתי את המראה הזה במיוחד. היה נחמד אם ככה באמת היה נראה "המראה המשרדי" בישראל. יש לאן לשאוף.
 
 
BEYOND RETRO
מראה אלגנטי ובוגר. כאן נעשתה בחירה של צבעים כהים ועשירים להשגת תוצאה אופנתית, מחויטת, ונשית. תמצאו כאן עיצובים הבולטים בקווים מוגדרים היטב עם חיתוך גרפי של דוגמאות גאומטריות. זהו מראה שיער קלאסי בו משולבת צבעוניות מתוחכמת.
חליפות הרטרו יחד עם התספורת שנראית במבט ראשון מעט שמרנית, עד שמתעמקים בה ומבחינים בגוון הברונזה, החיתוכים, והפוני המרדני - שיוצרים ביחד לוק מעניין. הדוגמנית מזכירה לי קצת את סקרלט ג'והנסון, זו רק אני או שהיא באמת דומה?
 
CUT OUT
מראה בעל קווים חזקים ובולטים בשילוב חיתוכים גרפיים. מתקבל כאן מראה מעודכן ומתוחכם, מלא ובעל נוכחות. זה המראה שאני הכי אהבתי עבור עצמי. לדעתי התספורת שלי הייתה בסופו של דבר מעין שילוב של המראה הזה עם מראה ה- UPTOWN GIRL
 
המראות המוצגים בקולקציה מציעים ואריאציות שונות וגמישות עיצובית כך שניתן לתת מענה לכל אורכי וצבעי השיער. ואחרי שראיתי את כל התספורות והעיצובים האלה - ברור שהתחשק לי להתחדש בתספורת ולרענן את השיער. הפקדתי את השיער שלי בידיו של בר, ואחרי שהשבעתי אותו בערך 8,000 פעם שלא ייצא קצר מדי - הוא התחיל לקצץ ולעצב.
 
 
וכך הגענו לתספורת הזאת, שגרמה לי להיות מרוצה עד הגג ולחיוך מטופש להימרח על פני:
 
 

באירוע הבנו גם כי כיום משתדלים ליצור התאמה לא רק לסוג השיער אלא גם לאורך, לסוג הקרקפת ולעוד מגוון פרמטרים. ככל שהמוצרים יתאימו טוב יותר לשיער - כך הם ייגרמו לו להיראות טוב יותר. כדאי לבקש מהספר שלכם שיגלה לכם מה סוג השיער שלכם כדי שתוכלו להתאים לו את שמפו, מרכך, מסיכה או כל דבר אחר שיכול לשפר את מראהו ולגרום לו פחות להיראות באופן תמידי כאילו הוא ב- "bad hair day".
 
כך למשל קיימת סדרת Innova color - לטיפול בשיער צבוע. ערכה לשיער צבוע כוללת: מסכה, שמפו וקונדישנר דו- שלבי ללא שטיפה (ולכבוד החג נמכרת במחיר מבצע: 189 שקלים בלבד במקום ב- 281 שקלים).

 
או מארז Innova repair לטיפול בשיער פגום: מארז עם סדרת המוצרים המקצועיים repair לשיער פגום. הערכה כוללת: מסכה, שמפו ותרסיס קרטין טיפול ללא שטיפה (וגם היא נמכרת לכבוד החג במחיר מבצע: 199 שקלים בלבד במקום ב- 291 שקלים).
באירוע קיבלתי במתנה בדיוק את המארז הזה, כך שאני יכולה לספר מניסיוני שהוא מחולל נפלאות בשיער ובהחלט תורם להרגשה קלילה ובריאה יותר שלו, והכי חשוב - עוזר למנוע את השוונצים הארורים בהם "בורך" השיער שלי,  שגורמים לפעמים לאנשים לתהות אם תקעתי את היד בשקע החשמל או שאני נראית כך באופן טבעי.
 
את מוצרי אינדולה ניתן להשיג במספרות ברחבי הארץ ובאתר www.gidoncosmetics.co.il   
 
ולמי שרוצה להתרשם יותר מהקולקציה, הנה סרטון חמוד שמפרט בדיוק כיצד נוצר כל אחד ממראות הקיץ 2014:


 

 
יום שיער טוב לכולן ולכולם! :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה